EB Douma

Beetje jammer dat zonder medeweten het aantal in de bestelling gewijzigd werd (aanbiedingen, 2 voor goedkopere prijs dan per stuk). Ik was hiervan graag op de hoogte gebracht door ff een belletje.... Beetje jammer dat zonder medeweten het aantal in de bestelling gewijzigd werd (aanbiedingen, 2 voor goedkopere prijs dan per stuk). Ik was hiervan graag op de hoogte gebracht door ff een belletje. Dan had ik kunnen kiezen of ij de bestelling wel door wilde laten gaan

MN Everwijn

Ik heb telefonisch advies gevraagt en werd ontzettend vriendelijk te woord gestaan.
De man nam uitgebreid de tijd om mij goed te informeren.
Echt super fijn, ik heb hier een zeer tevreden...
De man nam uitgebreid de tijd om mij goed te informeren.
Echt super fijn, ik heb hier een zeer tevreden gevoel bij.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Marijke, wat een mooie beoordeling en wat een nog fijner compliment. Fijn om te horen dat je goed bent geïnformeerd. Met vriendelijke groet François

Wubbe Kramer

Mooie producten geleverd precies als de beschrijving op de website.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Wubbe, hartelijk dank voor je beoordeling en compliment. Het is altijd fijn om te horen als mensen tevreden zijn. Met vriendelijke groet het BOB team.

Garmt Louw

Duidelijke website met heldere adviezen. Goede producten. Snelle afhandeling van aankopen en prima telefonische bereikbaarheid

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Garmt, hartelijk dank voor je mooie woorden en complimenten. Leuk en fijn om te lezen. Met vriendelijke groet het BOB team.

Evertmeeuwissen

Mierenverjager van BSI gekocht bij deze firma, maar product werkt totaal niet. Deze heeft de vraag uitgezet naar de fabrikant. Maar de fabrikant houdt vol dat het produkt wel werkt. De leverancier... Mierenverjager van BSI gekocht bij deze firma, maar product werkt totaal niet. Deze heeft de vraag uitgezet naar de fabrikant. Maar de fabrikant houdt vol dat het produkt wel werkt. De leverancier heeft voor eigen rekening het gehele bedrag toch vergoed uit coulance. Bij deze firma koop ik meer producten. Als je luistert naar de klant en openstaat voor kritiek, voel je je een echte klant. Klasse.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Evert, hartelijk dank voor je mooie beoordeling en fijn dat het naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet François

Hans Kluivers

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Hans, hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Met vriendelijke groet het BOB team.

Sarah Ziyani

Een fantastisch dienst ik ben heel tevreden

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Sarah, dank voor je mooie woorden en en beoordeling. Hel fijn om dit te lezen. Met vriendelijke groet het BOB team.

Alowieke Van Beusekom

Goed spul, snel geleverd

Ron Pieper

Netjes en snel geleverd.Kwaliteit is goed.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Ron, dank voor je compliment en mooie beoordeling. Met vriendelijke groet het BOB team.

Willem Berg

Nog geen ervaring