Edwin Blankestijn

Snelle en correcte levering en erg snel bevestiging en track en trace ontvangen.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Reactie van BOB team op klantbeoordeling van Edwin
Beste Edwin,
Namens het hele BOB team willen we je hartelijk bedanken voor je 5-sterrenbeoordeling van onze Goodnature A24 Ratten/Muizenval! We zijn erg blij dat je tevreden bent met onze snelle en correcte levering, de snelle bevestiging en de track & trace informatie.
We streven ernaar om onze klanten een optimale bestelervaring te bieden, met snelle levering, duidelijke communicatie en een gebruiksvriendelijke webshop. Jouw positieve feedback over de levering en de track & trace informatie bevestigt dat we op de goede weg zijn!
We waarderen je tijd en moeite om een beoordeling te schrijven. Dit helpt ons om andere klanten te informeren over onze producten en service en om onszelf voortdurend te verbeteren.
We hopen dat je de Goodnature A24 Ratten/Muizenval effectief kunt gebruiken om ratten en muizen te bestrijden. Weet je dat we ook een breed scala aan andere producten voor plaagbestrijding aanbieden? Neem gerust een kijkje op onze website of in onze winkel voor meer informatie.
Nogmaals hartelijk dank voor je 5-sterrenbeoordeling! We hopen dat je nog lang een tevreden klant van ons zult blijven.
Met vriendelijke groet het BOB team.

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Goodnature A24 Ratten/muizenval