Karel Logman

Heb voor het eerst iets bij ze gekocht. Service was uitstekend en vlotte levering. Hoe het apparaat werkt is nog te vroeg om er al iets over te zeggen.

Beste Karel,
Beste Karel,
Hartelijk dank voor je beoordeling van 4,5 sterren en voor het delen van je eerste ervaring met ons! We zijn erg blij te horen dat je tevreden bent met de service en de vlotte levering van je aankoop, de elektronische muizenverjager.
We begrijpen volkomen dat het nog te vroeg is om iets te zeggen over de werking van het apparaat. We hopen van harte dat het aan al je verwachtingen zal voldoen en effectief zal zijn in het gebruik. Mocht je in de toekomst vragen hebben over het apparaat of hulp nodig hebben bij het gebruik ervan, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te ondersteunen en eventuele vragen te beantwoorden.
We waarderen je vertrouwen in ons enorm en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en het kiezen voor ons voor je aankoop.
Het BOB Team

M Pastoor

Goed!

Hoi M. Pastoor,
Hoi M. Pastoor,
Fantastisch, 5 sterren! 🌟🌟🌟🌟🌟 Bedankt voor deze topbeoordeling en je korte maar krachtige 'goed' over onze anti-duivenstrips. We zijn blij dat je tevreden bent met het resultaat. Bij Budget Ongedierte Bestrijden streven we ernaar om niet alleen de duiven, maar ook onze klanten vrolijk weg te laten vliegen met een goed gevoel.
Mocht je nog meer tips of tricks nodig hebben om de duiven (of ander ongedierte) op afstand te houden, weet dat we altijd klaarstaan met advies. En mocht je ooit een duif tegenkomen die onze strips te slim af is, laat het ons weten. We zijn constant bezig met het verbeteren van onze methodes en jouw feedback is daarbij onmisbaar.
Vrolijke groet en tot de volgende keer,
FranΓ§ois & het Budget Ongedierte Bestrijden team πŸ•ŠοΈβœ¨

Corinne Stoffels-Schalij

Zeer vriendelijk en snel

Hey Corinne,
Hey Corinne,
Wow, een stralende 5 sterren beoordeling! 🌟🌟🌟🌟🌟 Super bedankt voor je enthousiaste woorden over onze service en de snelheid ervan. "Zeer vriendelijk en snel" is precies waar we voor gaan bij Budget Ongedierte Bestrijden. We willen dat je zo min mogelijk last hebt van die ongewenste gasten en zo snel mogelijk weer kunt genieten van je muizenvrije huis.
Fijn ook dat je voor de elektronische muizenverjager hebt gekozen. We hopen dat het apparaat je verwachtingen overtreft en die kleine rakkers ver weg houdt. Mocht je vragen hebben over het gebruik of extra tips willen om het meeste uit je aankoop te halen, we staan altijd voor je klaar. En natuurlijk zijn we ook benieuwd naar je ervaringen ermee op de lange termijn!
Een vrolijke groet en dankjewel voor je vertrouwen in ons,
FranΓ§ois & het Budget Ongedierte Bestrijden team πŸ­πŸ’¨

so

Hoi So,
Hoi So,
Heel erg bedankt voor de 4,5 sterren en je 'goed' over onze muizenval! 🌟🌟🌟🌟✨ We zijn blij te horen dat je tevreden bent met het product. Bij Budget Ongedierte Bestrijden streven we ernaar om effectieve en gebruiksvriendelijke oplossingen te bieden voor elk ongedierteprobleem.
Als je tips nodig hebt voor het plaatsen van de muizenvallen of vragen hebt over hoe je de beste resultaten kunt behalen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om je te helpen en ervoor te zorgen dat je de strijd tegen die ongewenste gasten wint.
We waarderen je feedback enorm en hopen dat we in de toekomst nog steeds je eerste keuze zijn voor ongediertebestrijding. En mocht je ooit die halve ster missen in onze service of producten, laat het ons weten! We streven altijd naar de volle 5 sterren ervaring.
Groetjes en succes met de muizenjacht,
FranΓ§ois & het Budget Ongedierte Bestrijden team 🐭πŸͺ€

Rudi Van den Broeck

Bijna alles is perfect:
Bestelling.
Makkelijk betalen.
Netjes verpakt.
Track en trace.
Heel groot minpunt:
Levering door post NL is een schande.
Pakket aan...
Bijna alles is perfect:
Bestelling.
Makkelijk betalen.
Netjes verpakt.
Track en trace.
Heel groot minpunt:
Levering door post NL is een schande.
Pakket aan straat in de regen afgezet zonder aan te bellen.
Iedere voorbijganger kan het zomaar meenemen.

Hey Rudi,
Hey Rudi,
Allereerst, hartelijk dank voor de 4 sterren en je gedetailleerde feedback. We zijn blij te horen dat bijna alles aan je ervaring met onze rattenkist met klem perfect was: van de bestelling tot de nette verpakking en het gemak van betalen. 🌟🌟🌟🌟
We begrijpen echter je frustratie over de levering door PostNL volkomen. Het is onacceptabel dat je pakket in de regen aan de straat is achtergelaten zonder dat er is aangebeld. Dit is niet de ervaring die we onze klanten willen bieden. Helaas zijn we inderdaad afhankelijk van vervoerders voor het laatste deel van onze service. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
We nemen je feedback serieus en zullen dit incident aankaarten bij PostNL. We streven ernaar om onze service continu te verbeteren, ook in de samenwerking met onze vervoerders. Jouw ervaring helpt ons om deze punten van aandacht scherper te krijgen.
Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, of als we iets kunnen doen om deze ervaring goed te maken, laat het ons alsjeblieft weten. Jouw tevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel.
Nogmaals excuses en bedankt voor je begrip en de waardevolle feedback.
Vriendelijke groeten,
FranΓ§ois & het Budget Ongedierte Bestrijden team πŸ€πŸ“¦

Jan van Deventer

Hey Jan,
Hey Jan,
Wat geweldig om te horen dat je ons 5 sterren geeft! 🌟🌟🌟🌟🌟 Dankjewel voor je positieve feedback over de PestiNext zilvervisjesvallen en onze snelle levering. We zijn blij dat je tevreden bent met de snelheid waarmee we jouw oplossing tegen die glibberige beestjes hebben geleverd.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden streven we ernaar om elke klant zo snel en efficiΓ«nt mogelijk te helpen. Het is fijn om te weten dat we daarin zijn geslaagd. Mocht je in de toekomst nog meer ongewenste gasten tegenkomen of heb je vragen over hoe je onze producten het beste kunt gebruiken, we staan altijd voor je klaar met advies en ondersteuning.
Nogmaals bedankt voor je steun en de topbeoordeling. We hopen dat je nu snel van die zilvervisjes af bent!
Vrolijke groet,
FranΓ§ois & het hele Budget Ongedierte Bestrijden team πŸœπŸ’¨

Ahmed Nuur ibrahim

Super efficiΓ«nt en effectief

Hey Ahmed,
Hey Ahmed,
Een dikke dankjewel voor de 5 sterren! 🌟🌟🌟🌟🌟 Jouw woorden 'super efficiënt en effectief' zijn precies wat we hopen te horen van onze klanten, vooral als het gaat om onze producten voor het bestrijden van muizen. Bij Budget Ongedierte Bestrijden zetten we ons vol in om ervoor te zorgen dat elk product dat we aanbieden, doet wat het belooft.
We zijn super blij dat onze muizenbestrijdingsproducten goed hebben gewerkt voor jou. Als je nog meer advies nodig hebt over hoe je ongedierte het beste kunt aanpakken of als je in de toekomst nog andere producten nodig hebt, weet dat we hier voor je zijn. Jouw succesverhaal geeft ons extra motivatie om te blijven zoeken naar de meest effectieve oplossingen.
Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in ons en voor het delen van je positieve ervaring. Jouw feedback is goud waard!
FranΓ§ois & het Budget Ongedierte Bestrijden team πŸ­πŸ›‘οΈ

Roy Rutjens

Beste Roy,
Beste Roy,
Hartelijk dank voor je beoordeling van 4,5 sterren en je positieve feedback met "goed" over onze rattenvallen. We zijn erg blij te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit en effectiviteit van onze producten.
Bij het BOB team zetten we ons in om onze klanten de beste oplossingen te bieden voor ongediertebestrijding, met een focus op zowel effectiviteit als gebruiksvriendelijkheid. Het is bemoedigend om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan en dat je onze rattenvallen als goed beoordeelt.
We streven ernaar om onze producten en service voortdurend te verbeteren, en jouw feedback speelt daarbij een cruciale rol. Mocht je in de toekomst vragen hebben, advies nodig hebben over het gebruik van de rattenvallen, of meer informatie willen over onze andere producten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen.
Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in ons en voor het delen van je ervaring.
Het BOB Team

Paul de Jager

Ik ben tevreden over de snelle levering van het product Electronische Muizenverjager

Hoi Paul,
Hoi Paul,
Fantastisch om te horen dat je ons 4,5 sterren geeft! 🌟🌟🌟🌟✨ Jouw tevredenheid over de snelle levering van de Elektronische Muizenverjager betekent veel voor ons. Bij Budget Ongedierte Bestrijden zetten we alles op alles om ervoor te zorgen dat onze klanten hun producten zo snel mogelijk in handen krijgen, zodat ze direct aan de slag kunnen met het bestrijden van ongewenste gasten.
We hopen dat de Elektronische Muizenverjager aan al je verwachtingen voldoet en je helpt om je huis vrij te houden van muizen. Mocht je vragen hebben over het gebruik of als je tips wilt over hoe je het apparaat het beste kunt inzetten, staan we altijd klaar om je te helpen. Jouw succes is ons doel!
Bedankt voor het vertrouwen in ons en voor het delen van je ervaring. Jouw feedback is onmisbaar voor ons om te blijven verbeteren en te zorgen voor de beste service.
Veel succes met je Elektronische Muizenverjager en hopelijk horen we snel hoe goed het werkt!
FranΓ§ois & het Budget Ongedierte Bestrijden team πŸ­πŸ’‘

Janssen

Beste Fam. Janssen,
Beste Fam. Janssen,
Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling van 4,5 sterren! 🌟🌟🌟🌟✨ We zijn ontzettend blij te horen dat jullie tevreden zijn met onze rattenvallen en onze service als 'goed' beoordelen. Bij Budget Ongedierte Bestrijden streven we ernaar om effectieve en gebruiksvriendelijke oplossingen te bieden, zodat jullie zo snel en efficiënt mogelijk van ongedierte af kunnen komen.
We hopen dat de rattenvallen jullie helpen om het rattenprobleem succesvol aan te pakken. Mochten jullie nog vragen hebben over het plaatsen of het optimaliseren van de vallen voor het beste resultaat, we staan altijd klaar om te helpen met advies en ondersteuning.
Jullie feedback is enorm waardevol voor ons, omdat het ons helpt onze producten en service continu te verbeteren. Bedankt voor het kiezen voor Budget Ongedierte Bestrijden en voor het delen van jullie ervaring.
Veel succes met de rattenvallen en we horen graag hoe het gaat!
FranΓ§ois & het Budget Ongedierte Bestrijden team πŸ€