Diet Sytsema

Mijn ervaring met dit bedrijf is uitstekend! De service die het bedrijf verleent is zo klantvriendelijk! Ik had 2 apparaatjes besteld om muizen mee te verjagen. Ze werkten prima, tot ze er om de beurt mee ophielden. Ik nam contact op met Budget Ongedierte Bestrijden en kreeg beide keren een dag later een nieuwe toegestuurd en hoefde niets te betalen, omdat er met die apparaatjes iets mis was gegaan.
De nieuwe doen het heel goed en er komt geen muis mijn huis weer in! Hartelijk dank voor deze service en de vriendelijkheid waarmee jullie klanten te woord staan.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Diet,
Namens het hele team van Budget Ongedierte Bestrijden willen we je hartelijk bedanken voor je 5-sterrenbeoordeling! We zijn ontzettend blij dat je zo tevreden bent met onze service en klantvriendelijkheid.
Het spijt ons te horen dat je problemen had met de twee apparaatjes die je had besteld om muizen te verjagen. We vinden het erg belangrijk dat onze producten naar behoren werken en we nemen klachten dan ook altijd serieus. We zijn dan ook blij dat we je snel en kosteloos nieuwe apparaatjes konden toesturen.
We zijn erg blij dat de nieuwe apparaatjes goed werken en dat er geen muizen meer in je huis komen! Dat is natuurlijk precies wat we willen bereiken.
We vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met onze service. We streven ernaar om onze klanten altijd vriendelijk en behulpzaam te woord te staan en om snelle en efficiënte oplossingen te bieden. Jouw positieve feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn!
We hopen dat je nog lang van een muizen-vrij huis kunt genieten. Mocht je in de toekomst nog vragen of problemen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag!
Nogmaals hartelijk dank voor je 5-sterrenbeoordeling!
Met vriendelijke groeten, Het team van Budget Ongedierte Bestrijden

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Pestinext