Kees

Snelle afhandeling en resultaat behaald met het bestelde

A van erp

Online gevonden, besteld en in goede orde binnen gestelde tijd ontvangen.
Beveel dit bedrijf bij iedereen aan

Jan

Tegen goede prijs goede producten geleverd

Greet van Hassel

De medewerker had alle tijd, overlegde de aanpak van het probleem met mij en heeft alles netjes afgewerkt. Ik ben zeer tevreden!

Lia van der Vegt

Ik had dit bedrijf gevonden op internet. Bestelling gedaan, en het is goed afgeleverd. Dus wat dat betreft geen klachten.

Beste Lia,
Beste Lia,
Bedankt voor je positieve beoordeling en voor het delen van je ervaring met ons! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de levering van je bestelling en dat je geen klachten hebt op dat gebied.
Het spijt ons echter te horen dat de muizenvallen met lokmiddel niet het gewenste resultaat hebben opgeleverd. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn en willen je graag helpen met advies.
Je kunt ons telefonisch bereiken voor advies op 0619937873, bij voorkeur na 16.00 uur. We staan klaar om naar je te luisteren en samen te werken aan een oplossing voor het probleem.
Als je verdere vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn hier om te helpen!
Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en het vertrouwen in ons bedrijf.
Met vriendelijke groet, Het Budget Ongedierte Bestrijden team 🐭📞

Cherry

Snelle levering . Ik heb meerdere keren gebeld voor advies. Zeer prettig te woord gestaan. Er wordt goed .meegedacht.

Beste Cherry,
Beste Cherry,
Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en advies! Dank je wel voor het delen van je ervaring en voor de fantastische beoordeling van 5 sterren! 🌟🌟🌟🌟🌟 Het doet ons echt goed om te weten dat je blij bent met de snelle levering en dat je onze klantenservice als zeer prettig hebt ervaren.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden streven we er altijd naar om onze klanten het beste advies te geven en hen te helpen bij het vinden van de juiste oplossingen voor hun ongedierteproblemen. We zijn blij dat we je hebben kunnen ondersteunen bij het gebruik van de PestiNext muizenverdrijver.
Als je in de toekomst nog meer vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar!
Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en het vertrouwen in ons bedrijf.
Met vriendelijke groet, Het Budget Ongedierte Bestrijden team 🐭🛠️

Bram

Hey Bram,
Hey Bram,
Bedankt voor de mooie 4 sterren en je 'prima' beoordeling voor onze muizenbestrijding! 🌟🌟🌟🌟 We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze aanpak. Bij Budget Ongedierte Bestrijden zetten we ons altijd in om elk probleem met ongedierte, groot of klein, op de meest efficiënte en effectieve manier aan te pakken.
Als je in de toekomst nog tips of advies nodig hebt over het bestrijden van muizen of als je misschien een upgrade overweegt naar onze elektronische muizenverjagers, laat het ons zeker weten. We zijn hier om je te helpen en te zorgen dat je huis een muizenvrije zone blijft.
Groetjes en hopelijk tot een volgende keer (maar dan zonder muizenproblemen!),
François & het Budget Ongedierte Bestrijden team 🐭🚫

Marc Bellemans

Zeer snelle en correcte afhandeling

Beste Marc,
Beste Marc,
Namens het hele BOB team willen we je hartelijk bedanken voor je geweldige beoordeling van 5 sterren! We zijn ontzettend blij te horen dat je onze snelle en correcte afhandeling zo waardeert. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we streven ernaar om deze hoge standaard in onze service te blijven bieden.
Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar!
Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in ons team.
Het BOB Team

Marc Rijmenams

Al paar keren besteld, alles altijd snel en correct afgehandeld.

Beste Marc Rijmenams,
Beste Marc Rijmenams,
Hartelijk dank voor je voortdurende vertrouwen in ons en voor het achterlaten van zo'n positieve beoordeling van 5 sterren! Het is altijd een genoegen om te horen dat terugkerende klanten zoals jij tevreden zijn met de snelheid en correctheid waarmee we onze bestellingen afhandelen.
Jouw feedback is ongelooflijk waardevol voor ons en motiveert het hele team om deze hoge servicekwaliteit te blijven leveren. We kijken ernaar uit om je in de toekomst nog veel vaker van dienst te mogen zijn.
Mocht je nog vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, dan staan we zoals altijd klaar om je te helpen.
Nogmaals enorm bedankt voor je steun en de mooie woorden.
Het BOB Team

Oscar Kerssens

Gewoon goed

Hoi Oscar,
Hoi Oscar,
Super bedankt voor de 4 sterren en jouw 'gewoon goed' beoordeling! 🌟 We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service. Het BOB-team, dat ben ik, François, samen met mijn vrouw en onze oudste zoon, zet zich elke dag weer in om net dat beetje extra te geven. Dus als je ooit denkt "Hmm, het kan nóg beter," laat het ons vooral weten. We zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren en jou nog blijer te maken. Tot de volgende keer dat je ons nodig hebt!
Vrolijke groetjes,
François & het hele Budget Ongedierte Bestrijden team 🐭🐜🚫