Kees

Snel en goed

Beste Kees,
Beste Kees,
Wat een feest, alweer 5 sterren! 🌟🌟🌟🌟🌟 Dankjewel voor je superpositieve feedback. "Snel en goed" - dat is precies wat we bij Budget Ongedierte Bestrijden willen horen. We zijn blij dat je tevreden bent met je aankoop van de rattenklem met doos en lokstof. Ons doel is om efficiënte, effectieve oplossingen te bieden zodat jij snel van je rattenprobleem af bent.
We hopen dat deze set je helpt om de ratten effectief te bestrijden. En onthoud, mocht je vragen hebben over het plaatsen of het beste gebruik van de lokstof, aarzel niet om ons te bellen of te mailen. We staan altijd klaar om onze klanten te ondersteunen met advies en tips.
Bedankt voor het kiezen voor ons en voor het delen van je ervaring. Jouw tevredenheid en feedback inspireren ons om te blijven verbeteren en elke dag weer ons beste beentje voor te zetten.
Veel succes met je rattenklem en hopelijk tot een volgende keer!
Groetjes, FranΓ§ois & het Budget Ongedierte Bestrijden team πŸ€πŸ’₯

Rob Werts

Voortreffelijke advisering!Ons probleem met ongedierte is algeheel opgelost!

Hey Rob,
Hey Rob,
Wat fantastisch om te horen, 5 sterren! 🌟🌟🌟🌟🌟 Jouw woorden 'voortreffelijke advisering' en het feit dat jullie probleem met ongedierte algeheel is opgelost, maken ons echt trots. Bij Budget Ongedierte Bestrijden zetten we ons vol in om niet alleen de beste producten, zoals de PestiNext mottenvallen, aan te bieden maar ook om topadvies te geven zodat elk ongedierteprobleem effectief wordt aangepakt.
We zijn super blij dat we jullie hebben kunnen helpen en dat de mottenvallen het gewenste resultaat hebben geleverd. Het is ons doel om ervoor te zorgen dat elke klant zich ongediertevrij kan voelen in hun eigen huis, en het klinkt alsof we dat samen hebben bereikt!
Mocht je in de toekomst nog meer advies nodig hebben of als je tegen nieuwe uitdagingen aanloopt, weet dat we hier voor je zijn. Jouw succesverhaal geeft ons extra motivatie om te blijven doen wat we doen.
Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in ons en voor het delen van je positieve ervaring. We waarderen het enorm.
Veel succes verder en we hopen je in de toekomst nog eens te mogen helpen, mocht dat nodig zijn!
Groetjes, FranΓ§ois & het Budget Ongedierte Bestrijden team πŸ¦‹πŸš«

Marius Commeren

At last, at last na zes dagen vernemen wij geen activiteit meer tussen het plafond. De eerste drie dagen nam de activiteit duidelijk toe maar daarna werd het steeds stiller en nu dus niets meer. We... At last, at last na zes dagen vernemen wij geen activiteit meer tussen het plafond. De eerste drie dagen nam de activiteit duidelijk toe maar daarna werd het steeds stiller en nu dus niets meer. We mogen voorzichtig concluderen dat de apparaatjes werkelijk doen wat beloofd is. De levering was ook mooi op tijd dus op dit moment niets dan lof voor Budget Ongedierte Bestrijden.

Hoi Marius,
Hoi Marius,
Wat een geweldig nieuws, 5 sterren! 🌟🌟🌟🌟🌟 En jouw verhaal, "At last, at last," klinkt als muziek in onze oren. We zijn ontzettend blij te horen dat de PestiNext Elektronische Muizenverjagers hun werk hebben gedaan en jullie nu kunnen genieten van de rust en stilte. Het feit dat de activiteit eerst toenam, is niet ongewoon; het laat zien dat de verjagers meteen aan de slag zijn gegaan om de ongenode gasten te verstoren. En nu, stilte... dat is het ultieme doel!
We zijn ook blij dat de levering mooi op tijd was. Bij Budget Ongedierte Bestrijden streven we ernaar om elke klant zo snel en efficiΓ«nt mogelijk van dienst te zijn, met producten die doen wat ze beloven. Jouw lof is voor ons een enorme motivatie om op dit pad door te gaan en onze service waar mogelijk nog verder te verbeteren.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of behoefte hebben aan advies, we staan altijd klaar om te helpen. Jouw tevredenheid en een ongediertevrij huis zijn onze prioriteit.
Nogmaals bedankt voor je geweldige feedback en de 5 sterren. We hopen dat je nu volop kunt genieten van je rustige thuis.
Veel succes en hopelijk tot een volgende keer, al hopen we natuurlijk dat je ons niet te snel weer nodig hebt!
Groetjes, FranΓ§ois & het Budget Ongedierte Bestrijden team πŸ­πŸ’¨

siepko luttjeboer

Super snelle levering πŸ˜€

Beste Siepko,
Beste Siepko,
Super om te horen dat je blij bent met de super snelle levering! πŸ˜€ Dat smileygezicht zegt genoeg. Bij Budget Ongedierte Bestrijden doen we altijd ons best om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk aan de slag kunt met de bestrijding van muizen. Het is fijn om te weten dat we daarin geslaagd zijn.
We hopen dat je met onze producten snel en effectief van je muizenprobleem afkomt. Mocht je nog tips of advies nodig hebben over hoe je het beste resultaat kunt bereiken, schroom niet om contact op te nemen. We staan klaar om je te helpen met al je ongedierte-uitdagingen.
Bedankt voor je positieve feedback en het delen van je ervaring. We waarderen het enorm en het motiveert ons team om deze hoge service standaard te blijven hanteren.
Veel succes met de bestrijding van de muizen en laat ons vooral weten hoe het gaat!
Groetjes, FranΓ§ois & het Budget Ongedierte Bestrijden team πŸ­πŸššπŸ’¨

Annette Jansen

Afgelopen najaar kregen wij nieuwe dakgoten, toen hebben we meteen alle kieren dicht laten maken tegen de jaarlijkse intocht van de plaatselijke muizen. Dat bleek niet te helpen, ik hoorde ze net... Afgelopen najaar kregen wij nieuwe dakgoten, toen hebben we meteen alle kieren dicht laten maken tegen de jaarlijkse intocht van de plaatselijke muizen. Dat bleek niet te helpen, ik hoorde ze net als andere jaren tussen de dakplaten lopen.
Maar halverwege de eerste week met de stekkers van Budget Ongedierte Bestrijden is het opeens muisstil. Niet te geloven, ze lijken echt vertrokken. Onze honden zijn even chill als anders, dus ik ben echt zeer tevreden over deze oplossing!

Hallo Annette,
Hallo Annette,
Wat een fantastische beoordeling, 5 sterren! 🌟🌟🌟🌟🌟 Jouw verhaal maakt ons ongelooflijk trots en blij. Het is geweldig om te horen dat de PestiNext elektronische muizenverjagers zo'n positief effect hebben gehad in je strijd tegen de muizen. Het lijkt erop dat ze eindelijk de boodschap hebben gekregen en vertrokken zijn. En dat alles zonder de rust van je honden te verstoren, dat is nog eens een win-win!
We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn als je denkt alles te hebben gedaan om ongedierte buiten te houden, en dan toch weer die kleine pootjes tussen de dakplaten hoort lopen. Het feit dat onze stekkers het verschil hebben gemaakt en het nu muisstil is, toont aan hoe effectief deze oplossing kan zijn.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden streven we ernaar om producten te leveren die niet alleen effectief zijn, maar ook veilig voor het hele gezin, inclusief de viervoeters. Jouw tevredenheid en het succesverhaal geven ons extra motivatie om door te gaan met ons werk en onze klanten de beste oplossingen te bieden.
Bedankt voor het delen van je ervaring en het plaatsen van zo'n positieve beoordeling. Mocht je in de toekomst nog meer hulp nodig hebben of advies willen over andere manieren om ongedierte te bestrijden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Geniet van de rust en stilte, en geef die honden een extra aai van ons!
Groetjes, FranΓ§ois & het Budget Ongedierte Bestrijden team πŸ­πŸ”ŒπŸš«

Marco Stralen van

Lekker vlot

Hey Marco,
Hey Marco,
Hartstikke bedankt voor die stralende 5 sterren! 🌟🌟🌟🌟🌟 "Lekker vlot" - daar gaan we voor bij Budget Ongedierte Bestrijden. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelle service en hopelijk ook met de effectiviteit van de laserlamp. Ons doel is om je zo snel mogelijk te helpen met de beste oplossingen voor jouw ongedierteproblemen.
We hopen dat de laserlamp precies doet wat je ervan verwacht en je helpt om welk probleem je ook had snel en efficiΓ«nt aan te pakken. Mocht je nog vragen hebben over het gebruik van de lamp of andere producten nodig hebben, we staan altijd klaar om je te ondersteunen met advies en actie.
Bedankt voor je vertrouwen in ons en voor het delen van je positieve ervaring. Jouw feedback is enorm waardevol en motiveert ons om onze service en productaanbod continu te verbeteren.
Veel succes met je laserlamp en hopelijk tot een volgende keer!
Groetjes, FranΓ§ois & het Budget Ongedierte Bestrijden team πŸš€πŸ”¦

Klaas Weerstra

Nog niets ontvangen

Beste Klaas,
Beste Klaas,
Het spijt ons te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Dit is zeker niet de ervaring die we onze klanten willen bieden. We nemen dit soort zaken zeer serieus en willen dit zo snel mogelijk voor je oplossen.
Om je zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen we je om direct contact met ons op te nemen via telefoon of e-mail. Als je je bestelnummer bij de hand hebt, kunnen we direct actie ondernemen en uitzoeken wat er aan de hand is met je bestelling.
We begrijpen dat dit frustrerend voor je kan zijn en we willen je verzekeren dat we er alles aan zullen doen om dit probleem naar tevredenheid op te lossen. Jouw tevredenheid is voor ons van groot belang, en we hopen dat we deze situatie snel kunnen rechtzetten.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We kijken ernaar uit om van je te horen en dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.
Met vriendelijke groet, het BOB team

Robert Kneefel

Prima maar is pas de eerste keer
Dat ik wat besteld heb

Hey Robert,
Hey Robert,
Super om te horen dat je ons 5 sterren geeft voor je eerste ervaring met onze muizenbestrijdingsproducten! Dat je meteen zo'n positieve ervaring hebt gehad, betekent veel voor ons. We streven ernaar om iedereen die voor het eerst bij ons bestelt (en natuurlijk ook onze terugkerende klanten) een uitstekende ervaring te bieden.
Het is altijd spannend om iets voor de eerste keer te proberen, vooral als het gaat om het oplossen van een probleem zoals muizenoverlast. We zijn blij dat onze producten aan je verwachtingen voldoen en hopen dat ze effectief zullen zijn in het bestrijden van de muizen.
We waarderen je vertrouwen in ons en je bereidheid om onze producten een kans te geven. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, meer informatie willen over het gebruik van de producten, of als je advies nodig hebt over hoe je het beste resultaat kunt behalen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen en te ondersteunen.
Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en voor het kiezen voor onze muizenbestrijdingsproducten. We hopen dat je ervaring zo positief blijft en dat je ons in de toekomst weer overweegt.
Groetjes, het BOB Team

sandy boghe

Heb contact opgenomen omdat ik geen sleutels heb bij gekregen bij mijn rattenvanger. Maar nog geen reactie

Beste Sandy,
Beste Sandy,
Bedankt voor je feedback, hoewel het spijtig is om te horen dat je jouw ervaring met ons met slechts 2 sterren hebt beoordeeld. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met het ontbreken van de sleutels bij je rattenvanger.
We begrijpen dat dit een belangrijk detail is en dat het frustrerend kan zijn om iets over het hoofd te zien. Ons team is er om ervoor te zorgen dat eventuele problemen snel worden opgelost. Het is jammer dat je nog geen reactie hebt ontvangen nadat je contact met ons hebt opgenomen. In dit geval is het altijd handig als je even de telefoon neemt. Ik kan het dan direct voor je oplossen. Helaas zie ik wel eens een mail over het hoofd waardoor dingen niet goed worden afgewerkt. Nogmaals excuus daarvoor.
We willen benadrukken dat jouw tevredenheid onze prioriteit is, en we nemen jouw feedback zeer serieus. Als je nog verdere vragen hebt of als er nog iets is dat we voor je kunnen doen, aarzel dan niet om weer contact met ons op te nemen. We zijn hier om te helpen en staan klaar om eventuele problemen op te lossen.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip.
Met vriendelijke groet, FranΓ§ois & het Budget Ongedierte Bestrijden team πŸ€πŸ”‘

R van den Heuvel

Website is duidelijk, echter heb ik de 1e bestelling nog niet ontvangen ondanks dat track & trace aangeeft dat het wel geleverd is. Heb dit meteen gemeld bij jullie maar tot op heden geen reactie.... Website is duidelijk, echter heb ik de 1e bestelling nog niet ontvangen ondanks dat track & trace aangeeft dat het wel geleverd is. Heb dit meteen gemeld bij jullie maar tot op heden geen reactie. 2e zending is nog steeds onderweg.

Beste R. van den Heuvel,
Beste R. van den Heuvel,
Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Het spijt ons te horen dat er problemen zijn geweest met de levering van je eerste bestelling, ondanks dat de track & trace aangeeft dat het is geleverd. We begrijpen hoe frustrerend dit voor je moet zijn.
We zijn inderdaad afhankelijk van vervoerders voor een vlotte levering, maar het is absoluut niet acceptabel dat je eerste bestelling niet is aangekomen en dat je nog steeds wacht op de tweede zending. Ons team is momenteel bezig met het onderzoeken van het probleem en we zullen er alles aan doen om dit snel voor je op te lossen.
Het spijt ons ook dat je nog geen reactie hebt ontvangen nadat je dit hebt gemeld. We begrijpen hoe belangrijk het is om snel en adequaat te reageren op klachten en vragen. We zullen er direct voor zorgen dat je een reactie ontvangt en dat er actie wordt ondernomen om het probleem op te lossen.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld en begrip. We zullen er alles aan doen om dit zo snel mogelijk recht te zetten en ervoor te zorgen dat je alsnog tevreden bent met je bestelling.
Met vriendelijke groet, FranΓ§ois & het Budget Ongedierte Bestrijden team πŸššπŸ“¦