Eline

Snelle levering en duidelijke instructies bij het product. helaas heeft het niet gewerkt tegen de muizen.

Beste Eline,
Beste Eline,
Bedankt voor je feedback. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat het PestiNext muizen uit Spouw - Geurverdrijfmiddel niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd in de bestrijding van de muizen.
We begrijpen hoe teleurstellend dit kan zijn en willen graag helpen om een oplossing te vinden. We adviseren je om in het vervolg direct contact met ons op te nemen via e-mail of telefoon, zodat we samen kunnen nadenken over een geschikte oplossing of alternatieve producten die beter bij jouw situatie passen.
Ons team staat altijd klaar om te assisteren en we willen ervoor zorgen dat je de beste service krijgt en de juiste producten ontvangt voor effectieve ongediertebestrijding.
Als je verdere vragen hebt of als we je ergens mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn hier om te helpen!
Nogmaals bedankt voor je feedback en het vertrouwen in ons bedrijf.
Met vriendelijke groet, Het Budget Ongedierte Bestrijden team πŸ“§πŸ“ž

Jesper Melgers

Tapijtkever larve vallen werken niet, in ieder geval niet voor tapijtkever larven. Terwijl ik ze er gewoon rondom zie lopen. Er zitten wel een paar zilvervisjes in na een paar weken.

Beste Jesper,
Beste Jesper,
Bedankt voor je feedback, hoewel het spijtig is te horen dat onze tapijtkever larve vallen niet het gewenste resultaat hebben opgeleverd voor jouw specifieke situatie. We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn wanneer een product niet aan je verwachtingen voldoet.
Het is mogelijk dat de vallen niet effectief zijn gebleken voor tapijtkever larven in jouw geval. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat je hebt ervaren.
We raden je aan om in het vervolg direct contact met ons op te nemen via e-mail of telefoon, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken. Jouw tevredenheid is voor ons van het grootste belang en we staan klaar om je verder te helpen.
Als je nog vragen hebt of als we je ergens mee kunnen assisteren, neem dan gerust contact met ons op. We zijn er om te helpen!
Nogmaals dank voor je feedback en het vertrouwen in ons bedrijf.
Met vriendelijke groet, Het Budget Ongedierte Bestrijden team πŸœπŸ”

E v Sleeuwen

Snel geleverd en goede kwaliteit

Beste meneer/mevrouw E. van Sleeuwen,
Beste meneer/mevrouw E. van Sleeuwen,
Bedankt voor je feedback! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service en de kwaliteit van onze producten, zoals de rattenklem en voerdooos.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden streven we er altijd naar om onze klanten snel en efficiΓ«nt van dienst te zijn en producten van goede kwaliteit te leveren. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen.
Als je in de toekomst nog meer hulp nodig hebt bij ongediertebestrijding of als je vragen hebt over onze producten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar!
Met vriendelijke groet, Het Budget Ongedierte Bestrijden team πŸ€πŸ“¦

Myriam Stor

Een heel goed bedrijf met een prima service. Stekkers werken echt binnen een paar dagen.

Beste Myriam,
Beste Myriam,
Hartelijk dank voor je fantastische beoordeling van 5 sterren! 🌟🌟🌟🌟🌟 We zijn ontzettend blij dat je tevreden bent met onze service en dat onze stekkers tegen muizen zo effectief zijn gebleken.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden streven we er altijd naar om een uitstekende service te bieden en hoogwaardige producten te leveren die aan de behoeften van onze klanten voldoen. Het doet ons goed om te horen dat onze stekkers binnen een paar dagen echt resultaat hebben laten zien bij het bestrijden van muizen.
Met vriendelijke groet, Het Budget Ongedierte Bestrijden team πŸ­πŸ”Œ

Sharon Both

Goede service en fijn contact. Bestelling snel ontvangen. EΓ©n elektrische muizenverjager bleek het op een gegeven moment niet meer te doen. Deze is kosteloos en snel vervangen. Dat was fijn. Echter,... Goede service en fijn contact. Bestelling snel ontvangen. EΓ©n elektrische muizenverjager bleek het op een gegeven moment niet meer te doen. Deze is kosteloos en snel vervangen. Dat was fijn. Echter, nu met inmiddels nog een extra exemplaar erbij besteld te hebben, heeft het bij mij niet het gewenste resultaat opgeleverd (ook niet een beetje). Ik hoor dan ook graag hoe ik de producten retour kan sturen, gelet op de '90 dagen niet goed, geld terug - garantie'.

Beste Sharon,
Beste Sharon,
Hartelijk dank voor je beoordeling en het delen van je ervaring met ons. We zijn blij dat je over het algemeen tevreden bent met onze service en dat je de bestelling snel hebt ontvangen.
Het spijt ons echter te horen dat de elektrische muizenverjagers niet het gewenste resultaat hebben opgeleverd, zelfs niet met het vervangen exemplaar. We begrijpen hoe teleurstellend dit kan zijn en willen dit graag voor je oplossen.
Je kunt de producten eenvoudig retourneren volgens onze '90 dagen niet goed, geld terug - garantie'. Op onze website staat duidelijk vermeld hoe je dit kunt doen. Je kunt de instructies vinden op de volgende pagina: https://budgetongediertebestrijden.nl/verzenden-retouren/
Als je nog vragen hebt over het retourproces of als we je ergens anders mee kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op. We staan klaar om je verder te assisteren.
Nogmaals bedankt voor je feedback en het vertrouwen in ons bedrijf.
Met vriendelijke groet, Het Budget Ongedierte Bestrijden team πŸ­πŸ“¦

Maurice Timmermans

4 Pestinext elektronische muizenverjagers besteld, nadat een ander merk na 3 weken nog steeds geen effect had.

Binnen 3 dagen was het zoals anderen zeggen muisstil. Nu nog ontdekken waar...

Binnen 3 dagen was het zoals anderen zeggen muisstil. Nu nog ontdekken waar ze in eerste instantie naar binnen komen en dat sluiten.

Beste Maurice,
Beste Maurice,
Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling van 5 sterren! 🌟🌟🌟🌟🌟 We zijn verheugd te horen dat onze PestiNext elektronische muizenverjagers zo effectief zijn gebleken in het bestrijden van de muizen in jouw omgeving.
Het is fantastisch om te vernemen dat je na slechts 3 dagen al een significant verschil merkte en dat het nu heerlijk stil is geworden. Het vinden en sluiten van de toegangspunten is inderdaad een cruciale volgende stap om het probleem bij de bron aan te pakken.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over ongediertebestrijding of hulp nodig hebben bij het vinden van de toegangspunten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar!
Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en het vertrouwen in ons merk.
Met vriendelijke groet, Het Budget Ongedierte Bestrijden team πŸ­πŸ”Œ

P Boone

Was de eerste keer dat we contact hadden, was duidelijk en hopelijk zijn de producten ook zo goed

Beste heer/mevrouw Boone,
Hartelijk dank voor je eerste contact met ons en voor het delen van je feedback. We zijn blij dat je de communicatie als duidelijk hebt ervaren.
We streven er...
Beste heer/mevrouw Boone,
We streven er altijd naar om onze klanten van duidelijke informatie te voorzien, zodat je precies weet wat je kunt verwachten van onze producten en service. We hopen van harte dat de producten die je hebt besteld, aan je verwachtingen zullen voldoen en effectief zullen zijn in het bestrijden van ongedierte.
Als je vragen hebt over de producten of als we je ergens anders mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je verder te assisteren en je ervaring met ons zo positief mogelijk te maken.
Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in ons bedrijf. We kijken ernaar uit om je in de toekomst van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet, Het Budget Ongedierte Bestrijden team πŸžπŸ”

Koen Philipsen

Snelle verzending, nette producten

Beste Koen,
Beste Koen,
Dank je wel voor het delen van je ervaring en voor de geweldige beoordeling van 5 sterren! 🌟🌟🌟🌟🌟 We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met de snelle verzending en de kwaliteit van onze muizenvallen.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden streven we er altijd naar om onze klanten te voorzien van nette producten en een snelle service, zodat je snel en effectief aan de slag kunt gaan met het bestrijden van ongedierte.
Met vriendelijke groet, Het Budget Ongedierte Bestrijden team πŸ­πŸ“¦

Maurice Stuyvers

Sinds we de sensoren gebruiken amper muizen gehoord of gezien

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Ah, fantastisch om te horen, Maurice! We zijn blij dat onze sensoren effectief zijn in jouw strijd tegen muizen. Het is altijd ons doel om ervoor te zorgen dat onze klanten amper nog last hebben van... Ah, fantastisch om te horen, Maurice! We zijn blij dat onze sensoren effectief zijn in jouw strijd tegen muizen. Het is altijd ons doel om ervoor te zorgen dat onze klanten amper nog last hebben van ongedierte. Mocht je ooit nog advies of hulp nodig hebben, weet dan dat we bij Budget Ongedierte Bestrijden altijd voor je klaarstaan. Bedankt voor de 5-sterren beoordeling en voor het delen van je positieve ervaring!

W willemars

Positief

Hoi W. Willemars,
Hoi W. Willemars,
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling met 4 sterren over onze mollenklemmen! Bij Budget Ongedierte Bestrijden (BOB) zijn we altijd blij om te horen dat onze producten goed werken. We streven ernaar om de beste oplossingen te bieden voor ongedierteproblemen, en het is geweldig om te weten dat we je hebben kunnen helpen bij het aanpakken van de mollen in je tuin.
Mocht je nog tips, vragen of feedback hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om je te ondersteunen en adviseren, en natuurlijk ook om die stiekeme mollen een stapje voor te zijn. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in ons team en onze producten!
Het BOB Team 🌱🐾