Anouck de Wacht

Snelle verzending, goede verpakking en kwalitatief goed product

Harm Rook

Top mooi product

Hans

Zeer tevreden. Bij ontvangst ervaar je de zorg door de manier van verpakken al. Kom zeker terug.

C

Top service, reageren snel, producten werken goed en bij een kapotte stekker direct nieuwe opgestuurd. Top.

Diet Sytsema

Mijn ervaring met dit bedrijf is uitstekend! De service die het bedrijf verleent is zo klantvriendelijk! Ik had 2 apparaatjes besteld om muizen mee te verjagen. Ze werkten prima, tot ze er om de... Mijn ervaring met dit bedrijf is uitstekend! De service die het bedrijf verleent is zo klantvriendelijk! Ik had 2 apparaatjes besteld om muizen mee te verjagen. Ze werkten prima, tot ze er om de beurt mee ophielden. Ik nam contact op met Budget Ongedierte Bestrijden en kreeg beide keren een dag later een nieuwe toegestuurd en hoefde niets te betalen, omdat er met die apparaatjes iets mis was gegaan.
De nieuwe doen het heel goed en er komt geen muis mijn huis weer in! Hartelijk dank voor deze service en de vriendelijkheid waarmee jullie klanten te woord staan.

Edwin Blankestijn

Snelle en correcte levering en erg snel bevestiging en track en trace ontvangen.

Danielle Tammeling

Slecht. Artikel was binnen 3 dagen kapot. Op eigen kosten retour gestuurd. Pakket niet aangenomen en weer retour ontvangen. Krijg geen reactie meer op de mail en er wordt geen oplossing voorgesteld.

Beste Danielle,
Beste Danielle,
Allereerst willen we je bedanken voor het delen van je ervaring, ook al was deze niet zoals je had gehoopt. We streven ernaar om onze klanten de beste service en producten te bieden, en het spijt ons te horen dat we in jouw geval tekort zijn geschoten.
Uit je bericht begrijpen we dat er verwarring en frustratie is ontstaan rondom de retourzending van je artikel. We willen je verzekeren dat het nooit onze bedoeling is geweest om je in de steek te laten of om niet te reageren op je communicatie. Het lijkt erop dat er een ongelukkige samenloop van omstandigheden is geweest, met name met de bezorging door PostNL en onze eigen communicatie, die is beïnvloed door een ongeval.
We waarderen je geduld en begrip terwijl we werken aan een oplossing. We hebben genoteerd dat het pakket inmiddels retour naar ons is gestuurd omdat het niet bij het afhaalpunt is opgehaald. Dit is uiteraard niet hoe we normaal gesproken opereren, en we betreuren het dat deze situatie heeft geleid tot extra ongemak voor jou.
Om deze situatie recht te zetten, bieden we aan om de verzendkosten te vergoeden voor een nieuwe verzending. We zullen er ook op toezien dat instructies aan PostNL duidelijk zijn dat het pakket, indien mogelijk, voor de poort mag worden gelegd om verdere complicaties te voorkomen.
We hopen dat we met deze stappen je vertrouwen in Budget Ongedierte Bestrijden enigszins kunnen herstellen en dat we een passende oplossing voor je probleem kunnen bieden. Neem alsjeblieft direct contact met ons op om dit verder te bespreken en om te zorgen dat het vervangende artikel zo spoedig mogelijk jouw kant op komt.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip.
Met vriendelijke groet, François en het team van Budget Ongedierte Bestrijden

Sina

Top product, supersnelle levering. de PestiNext Silvervisvallen doen het prima, en extra vellen zijn makkelijk op te bergen.
wat jammer dat er geen brievenbuspakjes zijn als je alleen platte...
wat jammer dat er geen brievenbuspakjes zijn als je alleen platte vellen koopt, maar dat staat wel duidelijk op de website. misschien een idee voor de toekomst :)

Hoi Sina,
Hoi Sina,
Super om te horen dat je blij bent met de PestiNext Silvervisvallen! We zijn altijd blij als onze klanten tevreden zijn met zowel het product als onze snelle levering. Goed dat je de extra vellen ook handig vindt om op te bergen. 😊
Bedankt voor je feedback over de verzendoptie via brievenbuspakjes. We zijn continu bezig met het verbeteren van onze service en nemen je suggestie zeker mee. Wie weet kunnen we in de toekomst wel iets regelen waardoor ook de platte vellen via een brievenbuspakje verzonden kunnen worden. Jouw input helpt ons om te groeien en onze klanten nog beter van dienst te zijn!
Mocht je nog meer tips of suggesties hebben, of gewoon een praatje willen maken over hoe je de strijd tegen ongedierte aangaat, aarzel dan niet om contact op te nemen. Wij, het hele BOB-team, staan altijd voor je klaar!
Met vriendelijke groet, François en het BOB-team

ger

Heb twee rattenbakken besteld
goede kwaliteit.
snelle levering
zeer tevreden

Beste Ger,
Beste Ger,
Wat geweldig om te horen dat je helemaal tevreden bent met je aankoop van de rattenbakken! 🐭👍 Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel, dus het doet ons goed dat dit bij jou ook zo is overgekomen. En dat je onze snelle levering waardeert, maakt ons alleen maar trotser.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat jij en al onze klanten de beste producten en service krijgen. Het feit dat je ons 5 sterren geeft, laat zien dat we op de goede weg zijn, en daar worden we alleen maar enthousiaster van!
Mocht je in de toekomst nog meer nodig hebben om die vervelende plaaggeesten het huis uit te jagen, weet dan dat we hier voor je zijn. En als je tips of advies wilt over hoe je het beste kunt omgaan met ongedierte, schiet maar raak. We zijn niet alleen je leverancier, maar ook je partner in crime tegen ongedierte!
Bedankt voor het delen van je ervaring, Ger. Dat waarderen we enorm!
Met enthousiaste groet, Het hele BOB-team

Mario

Prima! Gemakkelijk bestellen en perfect geleverd. Product (Pestinext) werkt geweldig! Ook bij problemen snelle en correcte afhandeling. Bedankt Francois

Hey Mario,
Hey Mario,
Wat een feest om je enthousiaste beoordeling te lezen! 🎉 Super dat het bestellen een fluitje van een cent was en dat alles perfect bij je is aangekomen. Dat horen we natuurlijk graag. En helemaal top dat Pestinext zo goed zijn werk doet bij jou; dat is precies waar we het voor doen!
Het is voor ons heel belangrijk dat alles van a tot z soepel verloopt, ook als er eens iets niet helemaal gaat zoals gepland. Dus het feit dat je onze snelle en correcte afhandeling bij problemen benoemt, betekent veel voor ons.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden staan we altijd klaar om te helpen, advies te geven of gewoon even te kletsen over hoe het gaat met de strijd tegen ongedierte. Jouw tevredenheid is onze drijfveer!
Bedankt voor het vertrouwen in ons en Pestinext, Mario. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, weet dan dat ik en het hele team er voor je zijn.
Groeten en nogmaals dank, François en het BOB-team