Collectie / Aanbod
9.8/10
Klant is koningin
9.8/10

Aukje Eizinga

Een geweldige, gezellige site en winkel om te bezoeken!

Behulpzaam, goed geluisterd wat een klant wil. Goed de gasten verzorgd.

Aukje Eizinga

Een geweldige, gezellige site en winkel om te bezoeken!

Behulpzaam, goed geluisterd wat een klant wil. Goed de gasten verzorgd.

D.M Petersen

Echt een top winkel! Ik ben onzeker van mezelf, maar Maria heeft ervoor gezorgd dat ik mij op me gemak voelde en ik ben ontzettend blij met mijn jurk!!

De website ziet er goed uit! Ik heb veel jurken gezien en een lijstje kunnen maken met jurken die ik mooi vind! Tijdens het passen in de winkel heb ik gekozen voor een heel ander jurk dan vooraf... De website ziet er goed uit! Ik heb veel jurken gezien en een lijstje kunnen maken met jurken die ik mooi vind! Tijdens het passen in de winkel heb ik gekozen voor een heel ander jurk dan vooraf gedacht, maar ik ben er uiteraard ontzettend blij mee!! Maria heeft ervoor gezorgd dat ik mij op me gemak voelde en dat vond ik heel erg fijn!

N.v.t

Daisy Veerman

Wat een geweldige zaak!! Kwaliteit van de jurken is echt top. Prijs/kwaliteit verhouding is super!!
Toen ze op de trouwbeurs stonden, had ik er meteen een goed gevoel bij, mede dankzij Marie. Deze vrouw is echt zo met je verbonden, zo lief en weet precies wat je wilt.
In de zaak super geholpen en jurk nummer 1 was meteen raak.
Ik raad iedereen aan om hiernaartoe te gaan, want je vind zeker je jurk hier.
Bedankt voor de geweldige middag, heb genoten

Riëtte

Professioneel en je krijgt een goed beeld van wat er aangeboden wordt.

Klantvriendelijk
Site spreekt erg aan en ziet er professioneel uit
Wordt tijd voor je genomen bij het passen.
Geven advies en denken mee.
Het was erg fijn dat de vrouw die...
Klantvriendelijk
Site spreekt erg aan en ziet er professioneel uit
Wordt tijd voor je genomen bij het passen.
Geven advies en denken mee.
Het was erg fijn dat de vrouw die ons hielp af en even weg liep en ons alleen liet.

Voor de bruid die niet veel geld aan een jurk kan uitgeven is het aanbod niet echt gevarieerd en groot.

Erna

Super geholpen door Milou. Die precies weet wat ze doet..goed naar je luistert en zo DE jurk voor je weet te vinden. Prachtige ervaring.

De huiselijke sfeer waar door je je op je gemak voelt.

Chantal Bart

Gastvrij, super service, goed luisterend naar de wensen van de klant,

Het was heel gezellig en ik werd uitstekend geholpen.
Eerlijk naar waarheid, en niet opdringerig.
Er hing een hele relaxed zweer en huiselijk.

Dankjewel Maria voor de goede...
Het was heel gezellig en ik werd uitstekend geholpen.
Eerlijk naar waarheid, en niet opdringerig.
Er hing een hele relaxed zweer en huiselijk.

Dankjewel Maria voor de goede service, en de gast vrijheid

Ga zo door en zal het zeker aanbevelen aan kennissen en vrienden.

Annet

Zeer geduldig, betrokken, vriendelijk en erg meedenkende bruidswinkel met prachtige jurken en een prima sfeer

Zo ontzettend geduldig. Ze denken goed mee naar wat jij als bruid wil, niks is teveel. Dat jij als bruid straalt is hun expertise. Eerlijkheid en een enorme dosis kennis.

Geen, ga zo door

Annabel Bijstra

II kijk positief terug op mijn pasafspraak

Diversiteit aan jurken en prijzen. Ik werd vriendelijk ontvangen en milou dacht goed mee. Echt Super! En ik heb mijn jurk gevonden.

Kreeg mail dat ik een afspraak gemaakt had maar kon er niet zo goed uit opmaken dat het ook definitief was. Misschien wat duidelijker vermelden.

Joanne Broekema

Op een vriendelijke en professionele hulp wordt je geholpen en geadviseerd en maak je uiteindelijk zelf de keuze voor je droomjurk.

Veel jurken zijn online al te bekijken inclusief prijzen, het maken van een afspraak is zo gedaan.

Hele vriendelijke hulp met eerlijk advies. Het draait echt om de as bruid en er wordt goed meegedacht.

Nou een kleine tip dan, terwijl ik aan het passen was werd m\'n thee koud. Tussendoor even wachten had me de tijd gegeven om m\'n kopje leeg te drinkeb.