Prima website en snelle service

Ook voor de jaarlijkse keuring

donald

J. Looij

Super goede behandeling gekregen, hadden een verkeerd artikel ontvangen, en dit werd zonder blikken en blozen retour genomen en het goede naar ons toegezonden, en dit alles zonder extra kosten,... Super goede behandeling gekregen, hadden een verkeerd artikel ontvangen, en dit werd zonder blikken en blozen retour genomen en het goede naar ons toegezonden, en dit alles zonder extra kosten, hartelijke dank hiervoor, super, TOP

Goede tekst op internet, duidelijk en overzichtelijk, je weet exact wat je kunt verwachten.

geen één.

bloemsierkunst de groot

Levering oke verder nog geen ervaring

snelle levering

na levering meteen kontact opnemen i.v.m onderhouds contract

jan k

Vooraf gebeld om extra info, gelukkig gewezen op vorstbestendigheid!

Heb het gelukkig nog niet nodig gehad, dus geen id

Heb het gelukkig nog niet nodig gehad, dus geen id

Rob

Helaas bleek (zoals bij zoveel webshops tegenwoordig) dat het bestelde artikel alsnog niet op voorraad was terwijl de site ruime voorraad aangaf. Hierdoor werd het artikel niet de binnen 2... Helaas bleek (zoals bij zoveel webshops tegenwoordig) dat het bestelde artikel alsnog niet op voorraad was terwijl de site ruime voorraad aangaf. Hierdoor werd het artikel niet de binnen 2 werkdagen, maar pas na 6 werkdagen geleverd.

Heldere, duidelijk informatie over blusmiddelen en een goede prijs

Als je op de site vermeld dat het product op voorraad is, handel daar dan ook naar. Ik moest er zelf achteraan bellen waarom mijn bestelling nog niet verzonden was. Ik had een betere beoordeling... Als je op de site vermeld dat het product op voorraad is, handel daar dan ook naar. Ik moest er zelf achteraan bellen waarom mijn bestelling nog niet verzonden was. Ik had een betere beoordeling gegeven als dat gewoon gecommuniceerd was.

Oke

?

?

snelheid

maak het niet te duur met de bezorgkosten

Dezon muzikaal vermaak

Tot voor kort was dit een onbekend bedrijf voor mij. Ik wil altijd alles eerst in handen hebben voor ik wat koop en dan gelijk
meenemen. De service die mij geleverd is , namelijk een...
meenemen. De service die mij geleverd is , namelijk een onderdeel voor een CO2 blusser werd zonder problemen toegestuurd. Eerst wou ik niet geloven dat de rating werkelijk zo hoog was ,maar
ik durf bij dit bedrijf nu ook grotere orders te plaatsen .

Bij mij werd een kapot onderdeel van een blusser opgestuurd .Dit terwijl ik geen vaste klant ben van Brandblussershop.

Ondanks de moderne wijze van communiceren per mail ,stel ik op prijs dat er ook de mogelijkheid zou blijven bestaan om telefonisch contact te onderhouden.

Geen contact mee gehad maar snelle levering dus goed

geen idee