Campergallery

Bedankt voor de goeie service.
De prijzen zijn echt laag, we zijn minder dan se helft kwijt dan de vorige aanbieder.
Top

Goede service

Campergallery

Bedankt voor de goeie service.
Top

Goede service

Positieve ervaring met dit bedrijf

Ga zo door

Geen verbeterpunten

Bolle Michel

Had een vraag gesteld ivm. de werking van een brandblusapparaat. Om 11 u 28 . Antwoord gekregen om 11 u 30. Proficiat, nog nooit eerder op zo'n korte tijd een ( voldoeninggevend ) antwoord gekregen... Had een vraag gesteld ivm. de werking van een brandblusapparaat. Om 11 u 28 . Antwoord gekregen om 11 u 30. Proficiat, nog nooit eerder op zo'n korte tijd een ( voldoeninggevend ) antwoord gekregen op mijn vraag. Klantvriendelijkheid bestaat dus blijkbaar nog wel.

Ronald

Telefonisch goed en prof. geholpen!

Bedrijf heb kennis van de producten

Arno Cuppen

Bedankt voor de goede medewerking bij het vervangen van een kapot onderdeel van een brandslanghaspel!

Sheila Dagitan

Duidelijke site, goede aanbiedingen, goede service. Duidelijk antwoord op vragen en de bestelling was zeer snel geleverd. Dank!

Snelle levering, goede prijzen

Voorwaarts Utrecht

Onze brandblusser is afgekeurd, dankzij goed en snel advies van Brandblussershop hebben we binnen no-time een nieuwe voor een scherpe prijs.

Snelle reactie, zowel via de Whatsapp als telefonisch.

Op dit moment niet

Na een brand in onze woning, heb ik telefonisch advies gevraagd wat wij nu precies nodig hadden. Door een mevrouw heel netjes geholpen, ze nam de tijd voor uitleg over alle producten. Super!! De... Na een brand in onze woning, heb ik telefonisch advies gevraagd wat wij nu precies nodig hadden. Door een mevrouw heel netjes geholpen, ze nam de tijd voor uitleg over alle producten. Super!! De bestelling was de volgende dag al in huis met een klein presentje voor de schrik na onze brand. Erg leuk. Ik zal het zeker rondvertellen.

Telefonisch goed uitleg gehad over de producten. Het bedrijf komt heel betrouwbaar over en heeft kennis van zaken.

Sheila Dagitan

Snelle levering, goede prijzen