Onderhoud en controle aan me brandblussers en me haspels online aangevraagd. De mevrouw aan de telefoon had me adresgegevens
genoteerd, zou de volgende dag al ingepland worden voor dit...
genoteerd, zou de volgende dag al ingepland worden voor dit onderhoud.
De monteur stond ook op het afgesproken tijdstip voor me deur.

Nette mevrouw aan de telefoon

John G

Snelle levering van de bestelling, goede e-communicatie over verloop order. Tevreden klant

probleemloos bestellen en betalen, snel en goedkoop geleverd

Stolk, psychologisch adviesbureau Dr. J.G.H. Bokslag b.v.

Gewoon een bedrijf dat doet wat het zegt

ze leveren ook tweedehands en je kunt gewoon langsgaan om brandblussers te laten keuren.

nee

De brandblusser die ik besteld had paste niet omdat de maat niet helemaal volgens de website was. De blusser werd supersnel omgeruild voor een passende nadat brandblussershop hierover persoonlijk... De brandblusser die ik besteld had paste niet omdat de maat niet helemaal volgens de website was. De blusser werd supersnel omgeruild voor een passende nadat brandblussershop hierover persoonlijk gebeld had! Echt super service!

Persoonlijk contact, super coulance. Perfect gewoon!

Sun & Shadow design

Snelle en correcte levering

autobedrijf hamersveld

Netjes en snel afgehandeld, prettig aan de telefoon

nee

zat een aanmeldformulier bij de brandblussers van ajax voor een onderhoudscontract bij een ander bedrijf ipv brandblussershop, dit was wat verwarrend.

Snelle levering!

Prima info op de site

Telefoniste doet prima haar werk.

De telefoniste is direct beschikbaar en heeft haar antwoord klaar

Als je op rekening besteld dan werkt het niet, eerst gebeld omdat er geen rekening kwam, deze bestelling was niet te vinden, toen nog een keer ingevoerd, nog geen rekening, tweede keer gebeld.... Als je op rekening besteld dan werkt het niet, eerst gebeld omdat er geen rekening kwam, deze bestelling was niet te vinden, toen nog een keer ingevoerd, nog geen rekening, tweede keer gebeld. rekening werd direct gemaild en na betaling zou het verstuurd worden. Betaald en een weekje gewacht, derde keer gebeld waar het bleef, nu werd het direct verstuurd, volgende dag binnen. Mijn conclusie is dat de automatisering van deze site niet werkt.

Air Products Nederland

Super communicatie en snelle levering

Prima brandblusser. Brandblussershop moet nog een paar kinken uit de kabel halen.

Telefoon werd snel opgenomen, geen keuze menu's.

Leversnelheid moet omhoog, binnen 24 uur en niet binnen 3 werkdagen. Het is 2015 en er is genoeg concurrentie op het internet. Nergens wordt de te verwachten levertijd gecommuniceerd. Geen... Leversnelheid moet omhoog, binnen 24 uur en niet binnen 3 werkdagen. Het is 2015 en er is genoeg concurrentie op het internet. Nergens wordt de te verwachten levertijd gecommuniceerd. Geen confirmatiemail gehad dat de producten werden verzonden. Bezorger heeft ze letterlijk voor mijn deur ( in het centrum van Amsterdam ) neergezet toen ik niet thuis was...