Ik heb geen goede ervaring. Ik heb enkele keren moeten bellen met de vraag waarom mijn product niet geleverd werd. Eerst werd er gezegd dat het nabesteld moest worden en dat het zo snel mogelijk zou... Ik heb geen goede ervaring. Ik heb enkele keren moeten bellen met de vraag waarom mijn product niet geleverd werd. Eerst werd er gezegd dat het nabesteld moest worden en dat het zo snel mogelijk zou komen. Bij het laatste gesprek bleek het product niet meer leverbaar. brandblussershop wist dit al langer maar had niet de moeite genomen mij hiervan op de hoogte te stellen.

het is handig een klant te laten weten dat een product niet meer leverbaar is!

FCL Marine

Contact opgenomen met de Brandblussershop voor het onderhoud aan me brandblussers. De volgende dag werd me blusmiddelen gekeurd en gelijk een nieuwe sproeischuimblusser van 6 liter afgeleverd.... Contact opgenomen met de Brandblussershop voor het onderhoud aan me brandblussers. De volgende dag werd me blusmiddelen gekeurd en gelijk een nieuwe sproeischuimblusser van 6 liter afgeleverd. Kortom ik ben tevree met de Brandblussershop. En ga zo door mensen.

Onderhoudsmensen zijn top en hebben de benodigde ervaringen met brandblussers

Nee ga gewoon zo door met de service Brandblussershop

Propte levering

Heijmans Infra Techniek

Mijn ervaring met de Brandblussershop is wat ik van een webshop mag verwachten! Dat ze leveren, op tijd en goed afhandelen. Ik had een aantal artikelen online besteld, en de volgende dag kreeg ik... Mijn ervaring met de Brandblussershop is wat ik van een webshop mag verwachten! Dat ze leveren, op tijd en goed afhandelen. Ik had een aantal artikelen online besteld, en de volgende dag kreeg ik me bestelling netjes binnen, Brandblussershop bedankt voor de brandblussers. ??

Snelle levering van brstelling

Ga zo door met uw website

David

Zeer te vreden over de service. Via de webshop de controle voor mijn brandblusmiddelen aangeschaft de zelfde week kwam er nog een monteur bij ons op locatie en heeft de controle naar behoren... Zeer te vreden over de service. Via de webshop de controle voor mijn brandblusmiddelen aangeschaft de zelfde week kwam er nog een monteur bij ons op locatie en heeft de controle naar behoren uitgevoerd. De monteur was heel vriendelijk en voerde zijn werkzaamheden goed uit.

Snelheid!

Op het moment geen verbeterpunten!

Eerste keer dat ik een bestelling hebt gedaan, het is zeer goed afgehandeld

prijzen erbij zetten b.v. bij afname van 10 stuks

Goede service en telefonische bijstand. Ophalen van de bestelling was geen probleem.

Afhalen was mogelijk. Product laag keurig klaar.

Okay

Reactie Brandblussershop.eu:

Beste, wij zijn inderdaad bezig met DHL om in de toekomst netjes een Track and Trace te versturen naar het opgegeven e-mail adres. Wij houden u hiervan op de hoogte.

Rob V

Netjes en snelle levering. Duidelijke website.

Goed, alleen geen link gehad zodat ik mijn pakket niet kon volgen.

Duidelijke website, veel nuttige informatie.

Link sturen zodat het pakket gevolgd kan worden.

Reactie Brandblussershop.eu:

Wij zullen dit z.s.m. gaan regelen met DHL. Bedankt voor uw reactie en feedback.