Goed, netjes en snel geholpen

Netjes aan de telefoon

Gebeld voor vrijblijvende informatie over welke brandblussers / brandslanghaspels verplicht zijn in ons pand en hoe het werkt met het keuringsrapport. Ik kreeg snel alle informatie en de... Gebeld voor vrijblijvende informatie over welke brandblussers / brandslanghaspels verplicht zijn in ons pand en hoe het werkt met het keuringsrapport. Ik kreeg snel alle informatie en de klantvriendelijkheid is top. (ik had nog niets besteld/betaald) Inmiddels een afspraak gemaakt voor een keuring.

Vriendelijke medewerkers en snel de juiste informatie

John

Brandblusser kapot in doos ontvangen. Volgende dag gebeld en de daaropvolgende dag een nieuwe blusser in huis! Uitstekende service, zo hoort het!

Telefonisch en via mail uitstekend te bereiken. Perfecte after sales.

Mishap: Geen bescherming voor brandblusser in verzenddoos. Bij de tweede was dit wel goed beschermd!

Het call center blijft snel op de bal spelend en vriendelijk ingaan op al de specifieke vragen over het gebruik en de keuringen toestel voor België.

Snelle informatie voor niet evidente situatie juridisch context voor gebruik product (wagen brandblusser)
Klantvriendelijkheid.

Besteld en zeer snelle levering! Super!

Zeer snelle levering van het product.

Noodverichting online

Blussers besteld online, al de volgende geleverd met beugels om deze op te hangen. Leveren snel en betrouwbaar dus. Mogen deze van mij ook keuren en onderhouden prima bedrijf.

Betrouwbaar

Ton

Bedankt voor het leveren van de noodarmaturen. Was snel in huis. Duidelijke website om deze artikelen veilig te bestellen.

Snelle levering en beleefheid

Nope

Noordam

We hadden impregneermiddel nodig voor ons project gemeente Rotterdam. De bestelling werd snel geleverd en goed verzorgd verpakt.

Sterke verpakkingsmaterialen worden gebruikt

Ervo B.V. Leeuwarden

Juiste personen achter de telefoon, werd goed geholpen. Had een aantal vragen over het keuren van brandblussers, haspels en de noodverlichting lampen en bordjes. Afspraak gemaakt voor dit onderhoud,... Juiste personen achter de telefoon, werd goed geholpen. Had een aantal vragen over het keuren van brandblussers, haspels en de noodverlichting lampen en bordjes. Afspraak gemaakt voor dit onderhoud, week erna kwam de monteur van de Brandblussershop om dit al uit te voeren. Nette kerel met ervaring. Zou volgende jaren zeker dit bedrijf weer bellen en het ieder aanraden.

Goed geholpen telefonisch, maar ook persoonlijk door de servicemonteur

geen verbeterpunten, service is uitstekend te noemen.

Gerda Versteen Nijmegen

Verleden week brandblussers en accupacks laten komen, deze werden op tijd afgeleverd doormiddelvan DHL. Bedankt voor de sneller leveringen Brandblussershop.

Snelheid

Zo houden , is prima