Dit was mijn eerste ervaring

Bestelling ging snel

Mijn blussers waren niet gelijk leverbaar en ik ontving geen mail daarover. Toen ik belde bleek die mail wel verstuurd, maar nooit aangekomen. Op 1 maart heb ik twee blussres besteld, die zijn nog... Mijn blussers waren niet gelijk leverbaar en ik ontving geen mail daarover. Toen ik belde bleek die mail wel verstuurd, maar nooit aangekomen. Op 1 maart heb ik twee blussres besteld, die zijn nog niet geleverd.

NRG Keuringen

Webiste is heel duidelijk prijs is zeer goed.

Duidelijke website met genoeg informatie

Sticker van de brandblusser is niet goed deze is inmiddels kwa keuring verlopen terwijl hij nieuw is aangekocht.
Geen extra uitgangs controle gehouden.

Preventieshop

Service en een duidelijke website, wat mijn prettig is overgekomen dat er duidelijke zoekfuncties in staan, dat was eerst niet vindbaar.

Zoekfucntie website

Neen

Goed en mensen met de kennis voor hun vak!

neen

neen

Arnold

Me brandblussers laten onderhouden en blusser besteld via de website, was goed verlopen.

De juiste mensen op de juiste plek, service monteur was ook een aardige monteur

tot nu toe geen verbeterpunten voor dit bedrijf

Duidelijke site.

Nee alles verliep prima

Ervaringen met de Brandblussershop is goed verlopen.

Goed verpakt materiaal, heb de noodverlichting goed en heel ontvangen

BAM Techniek Zeeland

Geen klachten, alles goed verlopen van bestelling tot leveringen. Wel een goed iets en betrouwbaar, ze nemen ook direct op als je dit bedrijf belt.

Goede telefonisch bereikbaarheid

nee kan niks vinden.

Eugene

De juiste afloop voor een online bestelling. Je weet maar nooit wat je waar besteld.

Vooraadbeheer en DHL track en tracee

Niet verloop was prima

BHV

Brandbeveiliging producten besteld bij de Brandblussershop in Barendrecht. De volgende dag bezorgd door DHL. Na het uitpakken van de brandblussers bleekt dat er ook nog een montagebeugel bij was... Brandbeveiliging producten besteld bij de Brandblussershop in Barendrecht. De volgende dag bezorgd door DHL. Na het uitpakken van de brandblussers bleekt dat er ook nog een montagebeugel bij was geleverd. Brandblussershop gebeld of montage ook mogelijk was? Werd gelijk ingepland voor deze montage. Brandblussershop Barendrecht bedankt voor deze service!

Snelle reactie telefonisch, maar ook na de bestelling en telefonisch

Niet nodig