Vepa Nederland

Snel een reactie terug na de bestelling, kreeg daarna ook een melding van track and Trace van dhl terug, ik wist precies wanneer me bestelling bezorgd zou gaan worden. Makkelijk en handig. Geen... Snel een reactie terug na de bestelling, kreeg daarna ook een melding van track and Trace van dhl terug, ik wist precies wanneer me bestelling bezorgd zou gaan worden. Makkelijk en handig. Geen problemen met dit bedrijf, alles geleverd, en na 4 dagen kreeg ik een telefoontje van het bedrijf voor het onderhoud volgende jaren.

Zoek pagina moeilijk te vinden op de home pagina

Zoek functie

tandheelkundige kliniek Leiden

Goed vriendelijk en sneel

Netjes verpakt geleverd. En snel. Een pakbon zat er evenwel niet bij.

Snel en correcte levering

Pakbon toevoegen en kortingsbon voor vaste klanten

Goed te bezoeken website

W de Beer

Goed geregeld

Peter

Goede snelle levering van een 2de hands blusser

goede 2dehands blusser

bij de 2de hands blusser staat niet of er montage materiaal bij zit
dit zit er gelukkig wel bij als dit standaard is zou het handig zijn omdat ook bij de ad te zetten

snelheid van aflevering, snelheid van respons en grote selectie aan producten.

Misschien kan jullie webwinkel wat overzichtelijker.. Maar niet storend momenteel..

Leuk doel, een brandbeveiligingsartikel bestellen en dan een goede doel steunen! Een poederblusser 6 kilo besteld en ik steun gelijk het KWF en Nederlands brandwonden stichting. 2 vliegen in een... Leuk doel, een brandbeveiligingsartikel bestellen en dan een goede doel steunen! Een poederblusser 6 kilo besteld en ik steun gelijk het KWF en Nederlands brandwonden stichting. 2 vliegen in een klap ;-)

Ja kan de zoek functie moeilijk vinden op de website?

Zoek functie verbeteren a.u.b..

Beveiliging

Duidelijke website met niet teveel "poespas' en drukke banners. Perfect gevormde website, zonet een bestelling gedaan en werd top afgehandeld met een email wanneer het geleverd zal gaan worden.... Duidelijke website met niet teveel "poespas' en drukke banners. Perfect gevormde website, zonet een bestelling gedaan en werd top afgehandeld met een email wanneer het geleverd zal gaan worden. Perfect Brandblussershop, ga zo door! Ik zal zeker nog een bestelling plaatsen.

Ga zo door, volhouden Brandblussershop

Natuurlijk geen verbeter puntjes.

Siska

Goed geholpen met advies en hulp voor mijn brandblusmiddelen. Ook mijn brandblussers laten keuren weer voor een jaartje ok. Bedankt Brandblusserhop.

Snelle reactie via de mail en telefoon

Nog niks