Peter de Wilde

Vandaag telefonisch contact gehad met Rick. Zeer aangenaam gesprek gehad en van de benodigde informatie gezien. Complimenten voor deze website, erg overzichtelijk en mooi opgezet. Ik had nog niet... Vandaag telefonisch contact gehad met Rick. Zeer aangenaam gesprek gehad en van de benodigde informatie gezien. Complimenten voor deze website, erg overzichtelijk en mooi opgezet. Ik had nog niet eerder contact gehad met dit bedrijf, maar zal dit bij de volgende gelegenheid zeker weer aanwenden n.a.v. de eerste goede indruk.

Klantvriendelijk. Heldere informatieverstrekking. Duidelijke en overzichtelijke website.

Versteen

Vandaag contact gehad met een medewerker van de brandblussershop voor een spoed bestelling. Goed telefonisch geholpen en alles verholpen, bedankt voor de service.

Goed telefonisch contact

Bert boonstoppel

Tot op heden prima te woord gestaan door Paul over de storing van de bank m.b.t. de betaling.

Kan niet anders dan goed verlopne. Na chatcontact door Paul aangeboden de bestelde brandblusser vandaag nog langs te komen brengen!

Tot nu ote in het geheel neit.

Laurent Sommer

Ik ben blij dat ik op een zaterdag met iemand over mijn klachten heb kunnen chatten!

Ik heb niets aangeschaft, maar heb wel bruikbare informatie gekregen.

Tussen kerst en nieuwjaar ontstaan ook problemen die snel opgelost moeten worden!

R. Smits

Weinig ervaring in deze branche, zonet gechat met een medewerker van de website. Werd goed geholpen en behulpzaam met het aankopen van mijn producten.

chatgedeelte

niet

Kevin

Professionele site met een breed assortiment aan brandbeveiligings- en bedstrijdingsmidelen. Zeer scherpe prijzen en een supersnelle levering.
Heb hier als particulier diverse blusmiddelen...
Heb hier als particulier diverse blusmiddelen besteld en ben zeer tevreden!

Overzichtelijke site, goede productinformatie.
Brede keuze en goed prijsniveau.

Orderstatus was in mijn geval niet geupdate. Levering was al binnen maar order had nog status "betaald".

Rotterdam Fruit Wharf

Zeer betrouwbare dienstverlener, zowel voor levering van brandblusmiddelen als opvolging en onderhoud aan brandblusmiddelen en brandmeldinstallatie BMC.
Correcte opvolging/ levering en...
Correcte opvolging/ levering en facturatie .

Prijstechnisch en uitvoering.

Ed de wit

Prima, Perfect, Snelle leveringen...
Door het juiste team bij Brandblussershop wordt je vraag snel en vakkundig beantwoord

Goede telefonische informatie
De bestellingen keurig netjes verpakt

Johan

Bestellingen normaal via de webshop. Altijd goede voorraadposities en snelle leveringen. Als het wat specialistischer wordt dan krijg je een gedegen advies en ook goede prijzen.

Buitengewoon kundige mensen en zeer flexibel en betrouwbaar.

Frank's tapasbar

Wij zijn pas over gestapt en hebben de samenwerking als zeer aangenaam ervaren ..... Zie je niet zoveel meer