KDV De Wiebelwagen

Veel aanbod en perfecte en snelle levering en nav een vraag een goed en snel antwoord verkregen.

Snel en goed antwoord op mijn vraag.

Vorage

Levering van brandblussers was snel en goed. Weerstation kon niet direct geleverd worden en zou na geleverd worden, stond op papier. Helaas werd het toen allemaal snel minder.

Na 3...

Na 3 maanden maar eens gaan informeren. Kreeg een bericht dat het niet meer geleverd kon worden (maar ik had er wel voor betaald). Toen ben ik gaan vragen of ze een alternatief aan het regelen waren. Na maanden, en weer emails van mijn kant, een bericht dat ik geen recht op het weerstation had. Ik heb er wel voor betaald, dus dan zouden ze toch het geld moeten terugstorten? Lijkt er op dat ze dat zelf niet bedacht krijgen en de klant maar laten wachten en wachten......

Reageren soms erg laat op emails en denken niet uit perspectief van de klant en snappen niet dat als de klant ergens voor betaald heeft dat hij dan ook recht op het product heeft (of dat als niet... Reageren soms erg laat op emails en denken niet uit perspectief van de klant en snappen niet dat als de klant ergens voor betaald heeft dat hij dan ook recht op het product heeft (of dat als niet meer geleverd kan worden enr een oplossing gezocht moet worden of het geld terug storten)

MJ resource

Dit bedrijf snapt het echt niet. Eerst plaats ik een bestelling en daar hoor je 4 weken niets van. Dan zegt men dat het geleverd is maar men niet wilde tekenen voor ontvangst. En dan moet ik zelfg... Dit bedrijf snapt het echt niet. Eerst plaats ik een bestelling en daar hoor je 4 weken niets van. Dan zegt men dat het geleverd is maar men niet wilde tekenen voor ontvangst. En dan moet ik zelfg bellen, hun doen nietsen vbervolgengs willen ze het geld terug storten en de bestelling niet leveren zonder dat ik daarom vraag..... blijkbaar willen ze niets verkopen........ Echt belachelijk. Nooit aan beginnen.

Niets

Alles. te beginnen met een nieuwe telefoniste.

Philippe Wuytack

Snelle levering.

Als men op de factuur spreekt over een 'mail met trackinggegevens' , dan verwacht ik die ook.

Evelien

Verzendbevestinging van DHL niet ontvangen, maar schijnt wel vaker voor te komen. Via whatsapp contact gehad met de erg behulpzame klantenservice. Goede producten en uiteindelijk alles netjes... Verzendbevestinging van DHL niet ontvangen, maar schijnt wel vaker voor te komen. Via whatsapp contact gehad met de erg behulpzame klantenservice. Goede producten en uiteindelijk alles netjes bezorgd :)

Voor iemand zoals ik die een hekel heeft aan telefoneren, enn die e-mail vaak te traag vindt, is een klantenservice bereikbaar via whatsapp ideaal! Verder vriendelijk en behulpzaam.

Jammer dat het versturen van de verzendbevestiging niet goed loopt, maar ik vermoed dat dit probleem bij DHL ligt en niet specifiek bij brandblussershop.eu.

Susanne

Vandaag heeft het onderhoud aan onze drie brandblussers plaatsgevonden. De complimenten voor de snelle afhandeling van ons verzoek en de service van de monteur ter plekke. Het belletje van te voren... Vandaag heeft het onderhoud aan onze drie brandblussers plaatsgevonden. De complimenten voor de snelle afhandeling van ons verzoek en de service van de monteur ter plekke. Het belletje van te voren gaf ons genoeg tijd om op de locatie aanwezig te zijn. We zullen jullie zeker aanraden aan onze kennissen.
Graag tot volgend jaar!

Erg snelle reactie op mail en duidelijke prijsinformatie

Wellicht iets meer informatie over de types brandblussers waaraan het onderhoud kan plaatsvinden?

Tattoo Dedication

Echt een top service! Goede kwaliteit producten, super klanten service! We hadden een brandblus haak te weinig besteld, even snel een telefoontje gepleegd en het was zo geregeld! Helemaal top!

Productkwaliteit, klanten service en prijs helemaal perfect!

Ga zo door!

Salon Cosmetic

Goede informatie en snel geleverd.

In de bevestiginsgmail stond, dat je een email zou ontvangen wanneer het pakket verzonden werd. De email nooit ontvangen, maar vandaag wel onze brandblusser.

Drie dagen na het plaatsen van de bestelling gebeld wanneer deze verzonden zou worden. Gezegd werd dat deze al verzonden was. Na in totaal 5 dagen was de bestelling nog niet binnen. Toen bleek dat... Drie dagen na het plaatsen van de bestelling gebeld wanneer deze verzonden zou worden. Gezegd werd dat deze al verzonden was. Na in totaal 5 dagen was de bestelling nog niet binnen. Toen bleek dat de bestelling helemaal niet verzonden was !! omdat de artikelen niet op voorraad waren, wat wel in de webshop stond. Er is geen bericht gekomen van deze firma, je mag er zelf achterkomen.

EDW Lastechniek

Net op de mooier geworden site van rh brandbeveiliging een paar 6 liters schuim besteld liep goed netjes geholpen en deskundig advies