Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

Dyana Engels

Alles prima geregeld en uitgelegd. Geen onduidelijkheid ook over de prijs. Al mijn opmerkingen tussendoor werden ook beantwoord. Prettig zakendoen.

Positief: men had geduld met mijn minder vaktechnisch gerichte kennis.
Procedures binnen korte tijd afgewikkeld, snelle toezending drukproef

Sandra Lakebrink

Ik vond het werken met BoekenGilde heel fijn, omdat
*ze gedurende het gehele proces van schrijven tot en met publicatie met me meegedacht hebben
*ze op diverse vlakken professionals in...
Ik vond het werken met BoekenGilde heel fijn, omdat
*ze op diverse vlakken professionals in dienst hebben, die me goed geadviseerd hebben
*ze waar volgens hun expertise meer te halen was uit mijn boek, ze mij hebben aangevuld (achterflap, cover, opmaak)

Vriendelijke mensen. Mooi eindresultaat.

Erwin Petersen

Wisselend. Offerte fase goed. Meedenkend. Productie fase is hele stomme fout gemaakt die ik zelf moest ontdekken. Dit ondanks mijn focus op dit punt. Later redelijk goed opgelost.... Wisselend. Offerte fase goed. Meedenkend. Productie fase is hele stomme fout gemaakt die ik zelf moest ontdekken. Dit ondanks mijn focus op dit punt. Later redelijk goed opgelost. Kwaliteitsmanagement productie is niet op orde.

Anja

Mijn ervaring met de Boekengilde is goed.
Er wordt snel gereageerd via de mail of telefonisch contact opgenomen indien nodig.

Chris van der Linde

Prettige ontvangst en duidelijke uitleg over de mogelijkheden

Jose Schenk

Heel prettig contact, medewerkers zijn zeer behulpzaam en leggen ook alles duidelijk uit. het boek voldeed aan mijn verwachtingen. prijs-kwaliteitverhouding is goed.

Gerrit

Zeer posisitef

Mijn ervaring met Boekengilde is super !!
Ik had geen betere kunnen uitkiezen.