Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

Anja

Mijn ervaring met de Boekengilde is goed.
Er wordt snel gereageerd via de mail of telefonisch contact opgenomen indien nodig.

Chris van der Linde

Prettige ontvangst en duidelijke uitleg over de mogelijkheden

Jose Schenk

Heel prettig contact, medewerkers zijn zeer behulpzaam en leggen ook alles duidelijk uit. het boek voldeed aan mijn verwachtingen. prijs-kwaliteitverhouding is goed.

Gerrit

Zeer posisitef

Mijn ervaring met Boekengilde is super !!
Ik had geen betere kunnen uitkiezen.

Annet Post

Geweldig geholpen in alles...elke vraag werd duidelijk beantwoord.

Rene Jager

Bij het tot stand komen van ons boek Zo doo'w 't zijn we vanaf het eerste contact op een duidelijke manier begeleid door BoekenGilde. In het eerste gesprek zijn alle mogelijkheden op tafel gekomen... Bij het tot stand komen van ons boek Zo doo'w 't zijn we vanaf het eerste contact op een duidelijke manier begeleid door BoekenGilde. In het eerste gesprek zijn alle mogelijkheden op tafel gekomen en hebben we goed advies gekregen welke keuzes voor ons geschikt waren. Het offertetraject, het opmaken van de omslag, het maken van de proefdruk: alles ging snel en overzichtelijk. En uiteindelijk was de kwaliteit exact wat wij voor ogen hadden. Dat heeft zeker ook bijgedragen aan de snelle verkoop van de eerste druk: 500 stuks in 3 weken! En ook de communicatie rondom de tweede druk is weer net zo oké.

Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Prima, snel contact

Goede hulp, snelle reactie. Helaas de kwaliteit van het drukwerk minder dan verwacht