Offerte
Resultaat
Advies
Medewerkers
Communicatie

Via internet gezocht naar een goede uitgeverij. De recensies over het Boekengilde waren zeer positief.
Prettig intake gesprek gehad met Freddie Drijsen over mijn boek over de mogelijkheden en advies over wel of niet opslaan bij het Centraal Boekenhuis.

Vanaf het eerste contact betrokken, meedenken. Communicatie is top, product heel mooi!

C. Geijtenbeek

Mijn ervaring met Boekengilde is een positieve,
Er ging tot twee keer toe iets mis tijdens het drukken van mijn boek: de eerste keer waren ze te kort
afgesneden en de tweede keer bolden...
Mijn ervaring met Boekengilde is een positieve,
afgesneden en de tweede keer bolden ze op.
Het is door Boekengilde/Gildeprint, met name door de heer Peter Wientjes uitstekend opgelost.

Tim

Positief, klantvriendelijk

Het contact per mail verliep vlot en duidelijk.

Vriendelijke medewerkers. houden zich aan afspraak

Wanda plantinga

Goede PERSOONLIJKE service. We hebben nooit het gevoel dat het bij de BoekenGilde gaat om geld te verdienen. Maar om de klant tevreden te stellen. Een boek uitgeven is al best spannend en kostbaar.... Goede PERSOONLIJKE service. We hebben nooit het gevoel dat het bij de BoekenGilde gaat om geld te verdienen. Maar om de klant tevreden te stellen. Een boek uitgeven is al best spannend en kostbaar. Maar we krijgen alle tijd en er wordt mee gedacht.

Kom ZEKER terug!!!

Wanda Plantinga

Willemien

Ik heb Boekengilde als positief ervaren. Ik vond het erg prettig dat de boeken die bij het transport beschadigd waren, vervangen werden.

Joost Blasweiler

Ik heb een aantal boeken laten drukken bij Boekengilde. De kwaliteit van het drukwerk is uitstekend en het is prettig om met hen samen te werken.

Peter van Dijk

Ik eb een kleine oplage (50 st) stripboeken laten drukken, fullcolor met een ongebruikelijke materiaalwens. Ik werd goed en duidelijk geadviseerd, men was schappelijk in de onderhandelingen en het... Ik eb een kleine oplage (50 st) stripboeken laten drukken, fullcolor met een ongebruikelijke materiaalwens. Ik werd goed en duidelijk geadviseerd, men was schappelijk in de onderhandelingen en het eindproduct was zeer netjes verzorgd.