Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

Pieter Eigenraam

Via een webinar (tekstredactie in praktijk, door Sanne Visch) in aanraking gekomen met Boekengilde. Het enthousiasme en deskundigheid in het daaruit voortvloeiend contact maakte, dat ik mijn boeken... Via een webinar (tekstredactie in praktijk, door Sanne Visch) in aanraking gekomen met Boekengilde. Het enthousiasme en deskundigheid in het daaruit voortvloeiend contact maakte, dat ik mijn boeken bij hun heb laten drukken. De persoonlijke begeleiding met diverse afdelingen van het bedrijf (offertes opmaken, advies bij de opmaak van de boeken en de hulp bij marketing strategieën) was altijd plezierig

Traject vooraf aan drukken en eindresultaat boeken fantastisch. Na het drukken communicatie te verbeteren.

Goed, alleen jammer dat er niet met de layout wordt geholpen. Tussen koppen staan soms grafisch verkeerd.

Prima! Behulpzaam, goede communicatie en zorgvuldig.

Fijne samenwerking gehad, zeer vlotte communicatie. Alleen het plaatsen van mijn boek op de site ging niet automatisch en duurde wat lang. Verder hebben ze een mooi product geleverd.

Heel positief. Goede dienstverlening voor een beperkte order.
Boek ziet er heel goed uit, was blij verrast daardoor.

Prettig, vlot en snel

Walter van Geffen

Ik heb mijn boek, "Mama, waarom moest ik vallen?" laten maken bij BoekenGilde. Het was voor mij de eerste keer dat ik dat hier liet doen. Ik kan alleen maar lovende woorden spreken hierover. Goede... Ik heb mijn boek, "Mama, waarom moest ik vallen?" laten maken bij BoekenGilde. Het was voor mij de eerste keer dat ik dat hier liet doen. Ik kan alleen maar lovende woorden spreken hierover. Goede communicatie, vriendelijke en duidelijke uitleg en het resultaat van mijn boek is super.

Goed. In de orders is niet altijd alles vlekkeloos verlopen, maar wel goed opgelost.

Cees van Ierssel

Prima; gemakkelijke contacten, afspraken maken = afspraken nakomen. Meedenken met de klant en een goede prijs- kwaliteitsverhouding.