386 Reviews

Herman

10/10

Eigenlijk niets dan lof. Vanaf het eerste contact steeds helder wat er mogelijk was en hoe dingen zouden gaan. En dat is ook allemaal uitgekomen.

Joop Kesler

10/10

Ben in het begin van mijn informatie om mijn Levensboek te laten drukken bij BoekenGilde op uiterst prettige wijze geadviseerd door hen na hun correcte uitgebrachte offerte en mijn opdracht aan hen... Ben in het begin van mijn informatie om mijn Levensboek te laten drukken bij BoekenGilde op uiterst prettige wijze geadviseerd door hen na hun correcte uitgebrachte offerte en mijn opdracht aan hen tot volle tevredenheid in het hele proces , op deskundige wijze door hen tot aan en na de aflevering bij gestaan.

Lijda de Meijer

9/10

Van het begin tot het eind waren de medewerkers van het BoekenGilde zeer betrokken. Goed bereikbaar als ik vragen had. Niets dan lof. Het gedrukte en gebonden boek heeft mijn verwachtingen zelfs... Van het begin tot het eind waren de medewerkers van het BoekenGilde zeer betrokken. Goed bereikbaar als ik vragen had. Niets dan lof. Het gedrukte en gebonden boek heeft mijn verwachtingen zelfs overtroffen.

Jaak Goyens

8/10

Zeer positief, gemaakte afspraken werden gehouden.

Cees willebrands

10/10

Ik wist niets van boeken en het drukken daarvan toen ik begon, maar ik ben prima geadviseerd en begeleid. Bedankt daarvoor

Marieke Berkelaar

10/10

Fijn en professioneel contact en advies.

Paul Marcus

9/10

Zeer plezierig.

Hermien Bosman Balder

10/10

Als de lezers van mijn boek net zo enthousiast zijn over de tekst, als ik over het werk van Boekengilde, dan krijgt het boek 5 sterren. Ziet er echt geweldig uit!
Hermien Bosman Balder

Pieter Eigenraam

9/10

Via een webinar (tekstredactie in praktijk, door Sanne Visch) in aanraking gekomen met Boekengilde. Het enthousiasme en deskundigheid in het daaruit voortvloeiend contact maakte, dat ik mijn boeken... Via een webinar (tekstredactie in praktijk, door Sanne Visch) in aanraking gekomen met Boekengilde. Het enthousiasme en deskundigheid in het daaruit voortvloeiend contact maakte, dat ik mijn boeken bij hun heb laten drukken. De persoonlijke begeleiding met diverse afdelingen van het bedrijf (offertes opmaken, advies bij de opmaak van de boeken en de hulp bij marketing strategieën) was altijd plezierig