8.8/10
9/10
9/10

392 Reviews

Twan Klomp

10/10

Ik heb aan veel online webinars deelgenomen. De laatste vragen zijn in een persoonlijke gesprek afgehandeld, waarbij ik nog enkele zeer waardevolle tips gekregen heb. We zijn werkelijk zeer tevreden... Ik heb aan veel online webinars deelgenomen. De laatste vragen zijn in een persoonlijke gesprek afgehandeld, waarbij ik nog enkele zeer waardevolle tips gekregen heb. We zijn werkelijk zeer tevreden met het uiteindelijke resultaat. Dagelijks komen er positieve reacties binnen.

8/10

Prettige samenwerking, maar niet op alle vragen in gegaan.

Marjo de Veth

7/10

Ik mis inmiddels betrokkenheid.
Wat er bij het drukken van mijn eerste boek wel was. Om een voorbeeld te geven. Bij mijn eerste boek kreeg ik gratis boekenleggers bij mijn boek. En men zorgde...
Ik mis inmiddels betrokkenheid.
Wat er bij het drukken van mijn eerste boek wel was. Om een voorbeeld te geven. Bij mijn eerste boek kreeg ik gratis boekenleggers bij mijn boek. En men zorgde voor een perfecte omslag. Bij mijn tweede boek (waarvan de oplage trouwens veel groter was dan het eerste) moest ik daar voor gaan betalen.Ik kreeg wel een ingelijste omslag bij mijn bestelling.Maar goed daar zat ik niet op te wachten. Bij mijn derde boek ging alles een beetje rommelig, en kreeg ik minder boeken toegestuurd dan besteld zonder dat men mij daar over geïnformeerd heeft. Jammer ik ben aan mijn 4de boek bezig maar weet niet of ik met het boekengilde in zee blijf.

BiC (internet bridgeclub)

9/10

Eenmalig 100 exemplaren van een hardcover met 208 bladzijden.

Chiara Opstal

9/10

Uitmuntend!
Behulpzaam. Meedenken.

PRIMA!!

Heidi Bolsenbroek-Veltkamp

8/10

Mijn eerste boek uitgegeven bij Boekengilde. Goed geholpen met tips, lay outs toegestuurd gekregen om mijn boek zelf vorm te geven. Telefonisch goed te bereiken en alle afspraken keurig nagekomen!... Mijn eerste boek uitgegeven bij Boekengilde. Goed geholpen met tips, lay outs toegestuurd gekregen om mijn boek zelf vorm te geven. Telefonisch goed te bereiken en alle afspraken keurig nagekomen! Ben blij dat ik het boek bij jullie heb uitgegeven! Enorm trots op het eindresultaat.

Herman

10/10

Eigenlijk niets dan lof. Vanaf het eerste contact steeds helder wat er mogelijk was en hoe dingen zouden gaan. En dat is ook allemaal uitgekomen.

Joop Kesler

10/10

Ben in het begin van mijn informatie om mijn Levensboek te laten drukken bij BoekenGilde op uiterst prettige wijze geadviseerd door hen na hun correcte uitgebrachte offerte en mijn opdracht aan hen... Ben in het begin van mijn informatie om mijn Levensboek te laten drukken bij BoekenGilde op uiterst prettige wijze geadviseerd door hen na hun correcte uitgebrachte offerte en mijn opdracht aan hen tot volle tevredenheid in het hele proces , op deskundige wijze door hen tot aan en na de aflevering bij gestaan.

Lijda de Meijer

9/10

Van het begin tot het eind waren de medewerkers van het BoekenGilde zeer betrokken. Goed bereikbaar als ik vragen had. Niets dan lof. Het gedrukte en gebonden boek heeft mijn verwachtingen zelfs... Van het begin tot het eind waren de medewerkers van het BoekenGilde zeer betrokken. Goed bereikbaar als ik vragen had. Niets dan lof. Het gedrukte en gebonden boek heeft mijn verwachtingen zelfs overtroffen.

Jaak Goyens

8/10

Zeer positief, gemaakte afspraken werden gehouden.