Prima contact. Afspraken punctueel nagekomen. Een aantal goede tips.

Marinus

10/10

Nu 3 keer een opdracht aan Boekengilde gegeven. Ze werken professioneel en snel. Ik ben tevreden met de kwaliteit!

Wim Daanen

8/10

Ik ben zeer tevreden spreken over de communicatie in het voorstadium. Korte lijnen en snelle reactie van de door Boekengilde aangewezen begeleider. Veel goede adviezen gehad in het voortraject mede... Ik ben zeer tevreden spreken over de communicatie in het voorstadium. Korte lijnen en snelle reactie van de door Boekengilde aangewezen begeleider. Veel goede adviezen gehad in het voortraject mede door de webinars en het "handleidingsboek" van Boekengilde. Aanpassingen in de offerte en in de uiteindelijke opdracht werden snel en adequaat aangepast. Na opdracht werd de opdracht en de levering exact uitgevoerd zoals afgesproken. En ook belangrijk; alles tegen een zeer schappelijke prijs. Petje af voor Boekengilde!

Koole

9/10

Wij zijn heel blij mee met de boeken. Wij hebben heel veel complimenten gekregen van anderen over de boek.

Klaas van der Veen

9/10

Het eerste contact bij mij thuis was goed. Daaran goed voorstel gedaan. Alles is correct afgehandeld.

4/10

Het begon allemaal zo mooi, maar lijkt nu toch aan een droevig einde te komen. De aanloop was prachtig: goede service werd beloofd, adequaat reageren en handelen. Maar het resultaat is niet al te... Het begon allemaal zo mooi, maar lijkt nu toch aan een droevig einde te komen. De aanloop was prachtig: goede service werd beloofd, adequaat reageren en handelen. Maar het resultaat is niet al te best. Helaas, tot twee keer toe zijn de boeken die ik hier liet maken niet in orde. De eerste keer golfde het papier van mijn (best dure!) boek. Dat zou hersteld worden werd me van alle zijden beloofd en de tweede keer...golfde het papier weer. Los van de miscommunicatie (pakketten naar verkeerde adressen sturen, onderlinge miscommunicatie tussen het Boekengilde-team) geen excuses aangeboden. De goede wil is er wel, maar de uitvoering is niet goed. Helaas.

Erik

10/10

Professioneel bedrijf met gedreven mensen. Voelt als een familiebedrijf. Zeer prettig om mee te werken.