Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

Cees willebrands

Ik wist niets van boeken en het drukken daarvan toen ik begon, maar ik ben prima geadviseerd en begeleid. Bedankt daarvoor

Marieke Berkelaar

Fijn en professioneel contact en advies.

Paul Marcus

Zeer plezierig.

Hermien Bosman Balder

Als de lezers van mijn boek net zo enthousiast zijn over de tekst, als ik over het werk van Boekengilde, dan krijgt het boek 5 sterren. Ziet er echt geweldig uit!
Hermien Bosman Balder

Pieter Eigenraam

Via een webinar (tekstredactie in praktijk, door Sanne Visch) in aanraking gekomen met Boekengilde. Het enthousiasme en deskundigheid in het daaruit voortvloeiend contact maakte, dat ik mijn boeken... Via een webinar (tekstredactie in praktijk, door Sanne Visch) in aanraking gekomen met Boekengilde. Het enthousiasme en deskundigheid in het daaruit voortvloeiend contact maakte, dat ik mijn boeken bij hun heb laten drukken. De persoonlijke begeleiding met diverse afdelingen van het bedrijf (offertes opmaken, advies bij de opmaak van de boeken en de hulp bij marketing strategieën) was altijd plezierig

Traject vooraf aan drukken en eindresultaat boeken fantastisch. Na het drukken communicatie te verbeteren.

Goed, alleen jammer dat er niet met de layout wordt geholpen. Tussen koppen staan soms grafisch verkeerd.

Prima! Behulpzaam, goede communicatie en zorgvuldig.

Fijne samenwerking gehad, zeer vlotte communicatie. Alleen het plaatsen van mijn boek op de site ging niet automatisch en duurde wat lang. Verder hebben ze een mooi product geleverd.