Offerte
Resultaat
Advies
Medewerkers
Communicatie

Deze ervaring is niet nieuw, ik maak al enkele jaren gebruik van hun dienst. Ik lever tekst, figuren en tabellen aan, zij maken op, de drukproeven flitsen heen en weer, correcties worden... Deze ervaring is niet nieuw, ik maak al enkele jaren gebruik van hun dienst. Ik lever tekst, figuren en tabellen aan, zij maken op, de drukproeven flitsen heen en weer, correcties worden aangebracht, en uiteindelijk het boek gedrukt (omslag wordt elders ontworpen).
De samenwerking met de opmaakster was altijd buitengewoon plezierig en verliep zeer soepel en snel.

Anna Timmermans

Mijn ervaring is positief ze zijn heel ondersteunend.

Haddon Bak

Boekengilde is een mooie bedrijf met prachtig personeel! Zo is mijn accountmanager Freddie dan ook een super persoon om contact mee te hebben en te houden! Hij is niet op dringend, houdt zich altijd... Boekengilde is een mooie bedrijf met prachtig personeel! Zo is mijn accountmanager Freddie dan ook een super persoon om contact mee te hebben en te houden! Hij is niet op dringend, houdt zich altijd aan de afspraken en het een zeer nette uitstraling!

Via internet gezocht naar een goede uitgeverij. De recensies over het Boekengilde waren zeer positief.
Prettig intake gesprek gehad met Freddie Drijsen over mijn boek over de mogelijkheden en advies over wel of niet opslaan bij het Centraal Boekenhuis.

Vanaf het eerste contact betrokken, meedenken. Communicatie is top, product heel mooi!

C. Geijtenbeek

Mijn ervaring met Boekengilde is een positieve,
Er ging tot twee keer toe iets mis tijdens het drukken van mijn boek: de eerste keer waren ze te kort
afgesneden en de tweede keer bolden...
Mijn ervaring met Boekengilde is een positieve,
afgesneden en de tweede keer bolden ze op.
Het is door Boekengilde/Gildeprint, met name door de heer Peter Wientjes uitstekend opgelost.

Tim

Positief, klantvriendelijk

Het contact per mail verliep vlot en duidelijk.

Vriendelijke medewerkers. houden zich aan afspraak

Wanda plantinga

Goede PERSOONLIJKE service. We hebben nooit het gevoel dat het bij de BoekenGilde gaat om geld te verdienen. Maar om de klant tevreden te stellen. Een boek uitgeven is al best spannend en kostbaar.... Goede PERSOONLIJKE service. We hebben nooit het gevoel dat het bij de BoekenGilde gaat om geld te verdienen. Maar om de klant tevreden te stellen. Een boek uitgeven is al best spannend en kostbaar. Maar we krijgen alle tijd en er wordt mee gedacht.

Kom ZEKER terug!!!

Wanda Plantinga