9/10
9/10

392 Reviews

8/10

Mijn ervaringen zijn goed te noemen; Boekengilde is goed bereikbaar qua communicatie, snel, efficient, meedenkend in de uitvoering van de opdracht.

8/10

Ik heb bij Boekengilde een set boeken laten drukken. Over het resultaat ben ik zeker te spreken, hoewel er één misdrik tussen zat. Ook de communicatie verliep erg goed. Vragen werden goed en snel... Ik heb bij Boekengilde een set boeken laten drukken. Over het resultaat ben ik zeker te spreken, hoewel er één misdrik tussen zat. Ook de communicatie verliep erg goed. Vragen werden goed en snel behandeld. Wat wel enigzins lastig was, was dat mijn opdracht twee keer is doorgegeven aan een andere collega. Dit was soms een beetje onduidelijk. Ook de afhandeling liep iets minder soepel: de factuur werd niet opgestuurd en na herhaaldelijk vragen, kwam het eindelijk, maar wel met de opmerking dat deze al verstuurd was (wat niet zo was).

10/10

Snelle service!

Gees Boseker

10/10

In een lang zin kan ik zeggen dat ik buitengewoon tevreden ben over het hele proces rond mijn boek.

Debby Bolung

8/10

Erg prettig maar op sommige punten tenenkrommend. Ik ben door Freddy goed geholpen. Wat ik jammer vond is de miscommunicatie waardoor ik bijna onnodig kosten heb gemaakt, dat is de enige reden dat... Erg prettig maar op sommige punten tenenkrommend. Ik ben door Freddy goed geholpen. Wat ik jammer vond is de miscommunicatie waardoor ik bijna onnodig kosten heb gemaakt, dat is de enige reden dat ik de communicatie een onvoldoende geef, men had beter naar mijn klantbehoefte kunnen luisteren. Toen ik hem dat probeerde uit te leggen zodat een volgende klant niet tegen hetzelfde aan zou lopen, had ik niet het gevoel dat er echt naar me geluisterd werd. Freddie heeft me daarentegen weer heel goed geholpen om mijn deadline te kunnen halen. Het contact met Nicole was prettig en duidelijk.

Caroline Van Kalveen

7/10

Er wordt fijn samen met mij gewerkt, soms wat rommelig maar over het uiteindelijke product ben ik zeer tevreden.