Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

C.S.F.R. Amsterdam

Wij hebben een boek laten drukken. Toen onze proefdruk geleverd werd kwamen we erachter dat er een paar pagina's waren weggevalen (onze schuld). Toen hebben we een nieuwe pdf ingeleverd en die... Wij hebben een boek laten drukken. Toen onze proefdruk geleverd werd kwamen we erachter dat er een paar pagina's waren weggevalen (onze schuld). Toen hebben we een nieuwe pdf ingeleverd en die akkoord gegeven. Toen onze druk 2 dagen voor onze deadline werd geleverd, bleek dat toch de verkeerde pdf was gebruikt. Dit hebben wij aangegeven en 6 dagen later hadden we onze goede druk.

Fijne mensen om mee samen te werken, communicatie kan af en toe nog iets beter

Joris Hellevoort

Hilaire Bodein

Over de hele lijn professioneel, behulpzaam efficiënt, vriendelijk en dus correct.
Het is nu de tweede keer dat ik met BoekenGilde werk. Dus ik spreek over feiten.
Méér hoef ik niet te...
Méér hoef ik niet te zeggen.
Hilaire Bodein in België

Mariska van Doorn

Vind dat ik erg goed begeleid ben. Gebruik gemaakt van de workshop 'Selfpublishing' en gratis webinar 'Redigeren'. Daarnaast kon ik altijd met vragen terecht, die snel en goed beantwoord werden. Er... Vind dat ik erg goed begeleid ben. Gebruik gemaakt van de workshop 'Selfpublishing' en gratis webinar 'Redigeren'. Daarnaast kon ik altijd met vragen terecht, die snel en goed beantwoord werden. Er is meegedacht over een aantal zaken, naar tevredenheid geadviseerd en veel geduld getoond. Aan de telefoon zijn medewerkers altijd vriendelijk. Er is tijd gemaakt voor ondersteuning (ook face to face).
Ook prettig dat ik toen degene die het proces zou begeleiden op vakantie ging, ik terecht kon bij anderen.

Mijn ervaringen zijn goed te noemen; Boekengilde is goed bereikbaar qua communicatie, snel, efficient, meedenkend in de uitvoering van de opdracht.

Ik heb bij Boekengilde een set boeken laten drukken. Over het resultaat ben ik zeker te spreken, hoewel er één misdrik tussen zat. Ook de communicatie verliep erg goed. Vragen werden goed en snel... Ik heb bij Boekengilde een set boeken laten drukken. Over het resultaat ben ik zeker te spreken, hoewel er één misdrik tussen zat. Ook de communicatie verliep erg goed. Vragen werden goed en snel behandeld. Wat wel enigzins lastig was, was dat mijn opdracht twee keer is doorgegeven aan een andere collega. Dit was soms een beetje onduidelijk. Ook de afhandeling liep iets minder soepel: de factuur werd niet opgestuurd en na herhaaldelijk vragen, kwam het eindelijk, maar wel met de opmerking dat deze al verstuurd was (wat niet zo was).

Snelle service!

Gees Boseker

In een lang zin kan ik zeggen dat ik buitengewoon tevreden ben over het hele proces rond mijn boek.

Debby Bolung

Erg prettig maar op sommige punten tenenkrommend. Ik ben door Freddy goed geholpen. Wat ik jammer vond is de miscommunicatie waardoor ik bijna onnodig kosten heb gemaakt, dat is de enige reden dat... Erg prettig maar op sommige punten tenenkrommend. Ik ben door Freddy goed geholpen. Wat ik jammer vond is de miscommunicatie waardoor ik bijna onnodig kosten heb gemaakt, dat is de enige reden dat ik de communicatie een onvoldoende geef, men had beter naar mijn klantbehoefte kunnen luisteren. Toen ik hem dat probeerde uit te leggen zodat een volgende klant niet tegen hetzelfde aan zou lopen, had ik niet het gevoel dat er echt naar me geluisterd werd. Freddie heeft me daarentegen weer heel goed geholpen om mijn deadline te kunnen halen. Het contact met Nicole was prettig en duidelijk.