Offerte
Communicatie

MultiplyHappiness - Bert van Dam

Positief!

Mary Ritsema

Een mooi bedrijf met een schone missie! Voor mij een reden om juist hier mijn boek te laten drukken. De kwaliteit is top, schoon en de kleuren op de cover zoals wij het hebben aangeleverd.... Een mooi bedrijf met een schone missie! Voor mij een reden om juist hier mijn boek te laten drukken. De kwaliteit is top, schoon en de kleuren op de cover zoals wij het hebben aangeleverd. Klantvriendelijk bedrijf, een echte aanbeveling hebben zij zelf verdiend.!

Annemarie Gehrels

Prettig, persoonlijk, goede begeleiding, alle afspraken goed nagekomen, afgeleverde boeken zijn van goede kwaliteit.

Brun Kuipers MSc/RN

Fijne benadering, vlot geholpen en op maat.

Jose schenk

Fijn contact voor het drukken.

Jose schenk

Fijn contact voor het drukken.

Deze ervaring is niet nieuw, ik maak al enkele jaren gebruik van hun dienst. Ik lever tekst, figuren en tabellen aan, zij maken op, de drukproeven flitsen heen en weer, correcties worden... Deze ervaring is niet nieuw, ik maak al enkele jaren gebruik van hun dienst. Ik lever tekst, figuren en tabellen aan, zij maken op, de drukproeven flitsen heen en weer, correcties worden aangebracht, en uiteindelijk het boek gedrukt (omslag wordt elders ontworpen).
De samenwerking met de opmaakster was altijd buitengewoon plezierig en verliep zeer soepel en snel.

Anna Timmermans

Mijn ervaring is positief ze zijn heel ondersteunend.

Haddon Bak

Boekengilde is een mooie bedrijf met prachtig personeel! Zo is mijn accountmanager Freddie dan ook een super persoon om contact mee te hebben en te houden! Hij is niet op dringend, houdt zich altijd... Boekengilde is een mooie bedrijf met prachtig personeel! Zo is mijn accountmanager Freddie dan ook een super persoon om contact mee te hebben en te houden! Hij is niet op dringend, houdt zich altijd aan de afspraken en het een zeer nette uitstraling!