De opleiding was heel interessant voor mijn persoonlijke ontwikkeling. Ik ben ook heel tevreden over de docent: hij gaf prettig les en was heel deskundig. Ook de samenstelling van mijn groep was... De opleiding was heel interessant voor mijn persoonlijke ontwikkeling. Ik ben ook heel tevreden over de docent: hij gaf prettig les en was heel deskundig. Ook de samenstelling van mijn groep was goed: allemaal werkzaam bij een overheid, maar toch heel verschillende achtergronden.
De opleiding sloot echter totaal niet aan op mijn werk. Het deel van de titel "in de Publieke Sector" kan wel worden weggelaten. Het boek is helemaal geschreven voor externe adviseurs, die bij een adviesbureau werken. Dat is een vak apart, en niet vergelijkbaar met het werk als beleidsadviseur. Ik had verwacht dat de opleiding veel meer was toegespitst op het geven van advies aan B&W's en raden, maar dat kwam in de lesstof helemaal niet ter sprake.
Verder viel mij de voorbereidingstijd tegen. Het is fijn dat er maar 3 opleidingsdagen waren, maar de voorbereiding kostte even zoveel tijd. Voor het uitwerken van de moduleopdracht verwacht ik nog zeker een paar dagen bezig te zijn, zeker gezien de strenge eisen die eraan worden gesteld en het feit dat maar 50% een voldoende haalt.
Kortom: als ik dit tevoren had geweten had ik wellicht een andere opleiding gekozen. Ik zal de opleiding dan ook zeker niet aanraden bij mijn collega's.

Fijne docent die praktijkgerichte voorbeelden geeft.

Diny

Ik heb een stageplaats gevonden daardoor kon ik alles plaatsen. Als je niet in het vak zit is het eigenlijk niet te doen

Erg prettige trainer en goed studiemateriaal (voor het boekje).

Miranda

Enkele tips:
- zorg dat de docent beschikt over een headset bij online opleidingen;
- Vitero werkt niet altijd efficiënt, veel problemen door studenten.

Miranda

De laatste les van deze cursus was door verbindingsproblemen van Vittero door mij bijna niet te volgen. De verbinding werd constant verbroken waardoor ik tijdens de les om de 5 a 10 minuten opnieuw... De laatste les van deze cursus was door verbindingsproblemen van Vittero door mij bijna niet te volgen. De verbinding werd constant verbroken waardoor ik tijdens de les om de 5 a 10 minuten opnieuw moest inloggen.

Ik vind de lesinhoud erg algemeen en ik zou het juist fijn hebben gevonden om de casussen te behandelen op wetsartikel niveau omdat je dan veel meer kan oefenen met de stof. ik had eerlijk gezegd... Ik vind de lesinhoud erg algemeen en ik zou het juist fijn hebben gevonden om de casussen te behandelen op wetsartikel niveau omdat je dan veel meer kan oefenen met de stof. ik had eerlijk gezegd ook verwacht dat het zo meer zou zijn, maar dat is helaas niet het geval geweest.

Josanne

De grote groep van 16 online cursisten had ook klassikaal mogelijk geweest. Ik begrijp de reden of het waarom nog steeds niet.

Marjolein

Digitale leeromgeving is heel fijn. Docenten zijn deskundig.