Henrie

Ik heb de cursus online gevolgd met 3 andere medestudenten. Doordat we met een kleine groep zetten was er voldoende aanwezig voor alle cursisten en zat 'verstoppen' er niet in. Docent was duidelijk... Ik heb de cursus online gevolgd met 3 andere medestudenten. Doordat we met een kleine groep zetten was er voldoende aanwezig voor alle cursisten en zat 'verstoppen' er niet in. Docent was duidelijk en had ook vele praktijkcasussen. Dit maakte het volgen van de cursus ook plezierig.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Bestuursacademie...
Bestuursacademie Nederland

- de beschrijving van de training wekt andere verwachtingen dan de training zelf is
- er is niet voldoende tijd voor heel veel PP sheets, voorlezen van wetten en wat belangrijk is: het ingaan op de vragen van deelnemers.
- deze cursus aanpassen/ apart geven aan juristen/ gevorderden en apart aan de beginners
- veel meer tijd inruimen voor het praktische gedeelte van de training – da is juist de behoefte van de deelnemers
- cursus geven in 2 dagen van 8 uur zodat de materie toegepast kan worden, juist vanuit de praktijk kennis maken met de wetten
- de locatie in Den Haag koste me 2,5 uur reistijd in 1 richting. Graag locaties kiezen dicht bij de Centraal station van een centrale stad in Nederland (dus zonder nog een ov-middel te moeten nemen in de spits)

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We waarderen je tijd en moeite om een review te schrijven. Dankzij jouw review kunnen we onze service blijven verbeteren.

Julia

Fijne docent, beleid in ontwikkeling is een vreselijk boek om te lezen er zijn vast betere boeken te vinden. Opdrachten zijn vaak reproductie opdrachten wat ik eerlijk gezegd een beetje kinderachtig... Fijne docent, beleid in ontwikkeling is een vreselijk boek om te lezen er zijn vast betere boeken te vinden. Opdrachten zijn vaak reproductie opdrachten wat ik eerlijk gezegd een beetje kinderachtig vind zeker op dit niveau en voor professionals

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hartelijk dank voor je review, Julia! We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met onze service, en jouw feedback helpt ons hierbij.
Bestuursacademie Nederland

De inhoud vond ik veel hetzelfde, voornamelijk over eigen doelen en casussen. Ik had verwacht dat er meer tips werden gegeven over het omgaan met verschillende persoonlijkheden.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.

Mirjam

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Mirjam!

Korsiaan

Heel veel tekst en taai om door te komen. Kan veel beknopter en kernachtiger. Met name de syllabus. Dit echt veranderen!!

Het veel kunnen oefenen met vragen was wel top.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Korsiaan! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!
Bestuursacademie Nederland

Het was een voor mij interessante cursus met veel praktische oefeningen, die werden ondersteund door goed toegankelijke theorie. Ik kan de tips en tricks gebruiken zowel bij de inhoudelijke... Het was een voor mij interessante cursus met veel praktische oefeningen, die werden ondersteund door goed toegankelijke theorie. Ik kan de tips en tricks gebruiken zowel bij de inhoudelijke werkbegeleiding die ik uitvoer alsook in andere werkgesprekken met collega's.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.
Bestuursacademie Nederland

Interessante masterclass en direct toepasbaar in de praktijk.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Blij dat je tevreden bent. Dank je voor je review!
Bestuursacademie Nederland

Ik heb de Masterclasses als zeer leerzaam ervaren. Ze sloten aan bij mijn leerdoelen. Verder heb ik het contact en de inbreng van mede-cursisten als erg waardevol ervaren. Het leverde boeiende... Ik heb de Masterclasses als zeer leerzaam ervaren. Ze sloten aan bij mijn leerdoelen. Verder heb ik het contact en de inbreng van mede-cursisten als erg waardevol ervaren. Het leverde boeiende gesprekken op vanuit verschillende functies en organisaties waardoor de theorie nóg meer ging leven en tot z'n recht kwam.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Je review is erg waardevol voor ons. Dankjewel!
Bestuursacademie Nederland

Ik had persoonlijk meer van de training verwacht. De powerpoints werden met name voorgelezen en weinig extras over verteld. Daarnaast miste ik de aansluiting met de partijk. Ik heb niet het idee... Ik had persoonlijk meer van de training verwacht. De powerpoints werden met name voorgelezen en weinig extras over verteld. Daarnaast miste ik de aansluiting met de partijk. Ik heb niet het idee dat ik hiermee de juiste kennis heb opgehaald

Met vriendelijke...