Deze opleiding kan op verschillende niveaus beleefd worden , het is sterk afhankelijk van de deelnemers. Voor mij was het gemiddelde niveau van medecursisten lager dan ik nodig had om nieuwe dingen... Deze opleiding kan op verschillende niveaus beleefd worden , het is sterk afhankelijk van de deelnemers. Voor mij was het gemiddelde niveau van medecursisten lager dan ik nodig had om nieuwe dingen te leren. Dat geeft niet, maar mogelijk kan je toch een andere soort intake verzorgen die hier meer naar kijkt. Het eerlijke antwoord (niet commercieel) kan dan ook zijn dat een opleiding niet passend is voor een aspirant-cursist.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!
Bestuursacademie Nederland

Deze cursus geeft mij meer inzicht over mijzelf en hoe een ander daar op reageert.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat een geweldige review! We zijn super blij dat je tevreden bent over de cursus en dat deze aan je verwachtingen heeft voldaan. We wensen je heel veel succes en plezier met het toepassen van je... Wat een geweldige review! We zijn super blij dat je tevreden bent over de cursus en dat deze aan je verwachtingen heeft voldaan. We wensen je heel veel succes en plezier met het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk. Dankjewel voor je deelname!
Bestuursacademie Nederland

Prima training, maar minder geschikt voor neurodivers persoon.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dank je wel voor het achterlaten van je review! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk!... Dank je wel voor het achterlaten van je review! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!

William-Andrew

Naar mijn idee kunnen wij deze training goed gebruiken in ons werk.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, William-Andrew! Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Bestuursacademie Nederland

Cursus is teveel voor 1 dag. Hierdoor kon de docent onvoldoende ingaan op vragen vanuit de groep. Advies is om er een tweedaagse cursus van te maken met meer ruimte voor oefenen met casuïstiek.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor je review. We nemen je advies intern met ons mee! We hopen dat je desondanks de cursus als leerzaam hebt ervaren.
Bestuursacademie Nederland

De lessen waren analoog opgebouwd terwijl wij het digitaal kregen. Halverwege de middag was het mooi geweest.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Goed dat je dit aangeeft! We nemen je feedback intern met ons mee. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.

Wesley

Bedankt voor de cursus en of lessen veel geleerd

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Jij ook bedankt voor je deelname, Wesley! We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Bestuursacademie Nederland

De opdrachten werden niet of nauwelijks behandeld. Vond het jammer dat de docent wat ouder was en bij beide trainingen gelijk al aangaf de training al 5 jaar niet meer gegeven te hebben. Had graag... De opdrachten werden niet of nauwelijks behandeld. Vond het jammer dat de docent wat ouder was en bij beide trainingen gelijk al aangaf de training al 5 jaar niet meer gegeven te hebben. Had graag iemand met meer passie gezien. Op gestelde vragen werd niet of nauwelijks ingegaan. Dit door tijdgebrek. Al met al had ik meer van de training verwacht.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.
Bestuursacademie Nederland

Het viel me op dat het lesmateriaal niet up to date was. Het traject van schuldregelingen is inmiddels 18 maanden.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Gerard

Dat de opleiding uiteindelijk digitaal werd gegeven was een tegenvaller
Les materiaal v.w.b. de alcoholwet had de wijzigingen van 1 april 2024 niet in zich.
geluid liet behoorlijk te...
Dat de opleiding uiteindelijk digitaal werd gegeven was een tegenvaller
geluid liet behoorlijk te wensen over, docent was slecht te horen en hij kon er niets aan veranderen.
Uiteindelijk wel wat aan de opleiding gehad. weet nu weer waar ik sta v.w.b. kennis
Mvg Gerard Kruse

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Bedankt, Gerard!