Christina Hadewij

Door de fijne en kundige docent en leuke medecursisten en de locatie met lunch en verwennerij waren deze 2 dagen een feest

Carla

De opleiding was erg leerzaam en erg leuk, de twee dagen zijn omgevlogen. De docent zeer vakkundig en ik trof een hele leuke, enthousiaste groep!

Hendrikje

Het waren 2 leerzame en zeer gezellige dagen.

Sandy

De cursus was geslaagd. Helaas moest ik het lesmateriaal zelf printen, terwijl 50,00 in rekening gebracht voor het lesmateriaal. Waar is dat geld voor gebruikt? Graag ontvang ik hierop een antwoord.

Mark

BABS-cursus. Erg fijne docent, een fijn gebouw om te ontmoeten, fijne ruimtes, veel licht (wel een kabaal als de raamdeco omhoog gaat), goede lunch en energy-break. Al met al, top locatie.

Bianca

Een ontzettend leuke en leerzame training. Zowel theorie als praktijk worden behandeld. Onze groep had een fantastische trainer, zij maakte dat we in een prettige setting de training konden volgen... Een ontzettend leuke en leerzame training. Zowel theorie als praktijk worden behandeld. Onze groep had een fantastische trainer, zij maakte dat we in een prettige setting de training konden volgen en ze kon ook veel praktijkervaring met ons delen.

Marianne

Het is wellicht goed om over na te denken over het moment van de opleiding. April is de lintjesregen en juist heel druk voor ons. Misschien een ander moment kiezen en dan vooral die van... Het is wellicht goed om over na te denken over het moment van de opleiding. April is de lintjesregen en juist heel druk voor ons. Misschien een ander moment kiezen en dan vooral die van kabinetszaken. Bijv deze twee dagen als eerst in jan/feb plannen?

Vond het jammer dat de opleiding niet fysiek plaats vond. Problemen met geluid online.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Met vriendelijke...
Bestuursacademie Nederland

Ruben

Het was van tevoren niet volledig duidelijk vanuit de omschrijving van de cursus, dat deze voornamelijk bedoeld is voor personen werkzaam voor gemeenten e.d.
Hierdoor sloot de training slecht...
Hierdoor sloot de training slecht aan bij mijn werkzaamheden als auditor.

Daarnaast vond ik de cursus behoorlijk onprofessioneel. De docent had veel afleidingen tijdens de training (katten, bouwwerkzaamheden, telefonische gesprekken over andere werkzaamheden en eten (al kauwend praten) ).
Ook werd er niet altijd genoeg tijd gegeven om vragen te stellen (met name tijdens de reflectiemomenten) en was de reflectie op de voorgaande cursusdag zéér beperkt.
Een enkele leerling kon duidelijk erg in de 'allergie' van de docent zitten en werd dan 'afgesnauwd' tot een escalatie op de laatste cursusdag toe.

Het bestelde boek werd uiteindelijk niet gebruikt en was van geen toegevoegde waarde.

Er werden slechts twee leervormen gebruikt tijdens de cursus: luisteren naar de docent en zelfstandig een casus behandelen.

De docent leek wel zeer veel kennis te hebben.

Ten slotte waren de dagen zeer beperkt in tijd. Hoewel wat inkorting van de tijd (vanwege online) logisch is, was de effectieve trainingstijd per dag gemiddeld 4 a 4,5 uur.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.
Bestuursacademie Nederland