Jessica

Ondanks online training, toch heel veel interactie, fijne manier van lesgeven.
goede koppelingen tussen theorie en praktijk.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is erg fijn om te horen, Jessica! Bedankt voor je review en deelname.

Ok

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Geweldig dat je je mening met ons hebt gedeeld.! Bedankt voor je mening.

Debbie

Ik heb de training erg positief ervaren. De trainers waren goed en hadden veel kennis. Wel had ik graag meer handvatten voor de praktijk gekregen, bijvoorbeeld door te oefenen met gespreksvoering.... Ik heb de training erg positief ervaren. De trainers waren goed en hadden veel kennis. Wel had ik graag meer handvatten voor de praktijk gekregen, bijvoorbeeld door te oefenen met gespreksvoering. Ik had de module 'communicatie en beïnvloeding' graag ná 'politieke antenne' gehad, waarbij deze module meer toegespitst zou zijn op het onderdeel beïnvloeding.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is super om te lezen, Debbie! Bedankt voor je feedback.
Bestuursacademie Nederland

De inhoud van de syllabus is erg complex met weinig voorbeelden. Moeilijk om daar begrijpend een beeld bij te vormen. De fysieke bijeenkomst gaf duidelijkheid doordat praktijkvoorbeelden aan de orde... De inhoud van de syllabus is erg complex met weinig voorbeelden. Moeilijk om daar begrijpend een beeld bij te vormen. De fysieke bijeenkomst gaf duidelijkheid doordat praktijkvoorbeelden aan de orde kwamen.
Docent was bekwaam en bracht de - soms theoretische lesstof - erg verhelderend.
Locatie was prima en lunch zeer goed!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hartelijk dank voor je beoordeling! We zijn er erg blij mee.

Docent is erg goed.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Daar zijn we erg blij mee! Bedankt voor je beoordeling.

Laura

De training vond plaats in een klein gezelschap. Dit heb ik als prettig ervaren. Er was veel aandacht voor knelpunten en andere ervaringen in de dagelijkse praktijk. De lessen waren interactief.... De training vond plaats in een klein gezelschap. Dit heb ik als prettig ervaren. Er was veel aandacht voor knelpunten en andere ervaringen in de dagelijkse praktijk. De lessen waren interactief. O.a. een rollenspel en het elkaar bevragen waren onderdelen van de opleiding. Hierdoor werd je als deelnemer steeds geactiveerd.
De docent bracht veel ervaring mee en stelde prikkelende vragen. Mijn gereedschapskist voor de rol als programmamanager is weer wat verder gevuld.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Goed om te horen, Laura! We waarderen je review.

Michiel

Zeker als startende bij de gemeente geeft dit wel enorm veel duidelijkheid. Fijn ook dat er tussen de twee lessen verschillende weken zit. Ik merkte zelf namelijk op dat in de tussenliggende periode... Zeker als startende bij de gemeente geeft dit wel enorm veel duidelijkheid. Fijn ook dat er tussen de twee lessen verschillende weken zit. Ik merkte zelf namelijk op dat in de tussenliggende periode dat ik werkzaam ben bij de gemeente natuurlijk ook veel op vang. Daardoor kan ik e.e.a. ook weer beter plaatsen bij de cursus.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Blij dat je tevreden bent. Dank je voor je review, Michiel!
Bestuursacademie Nederland

Voor mij was de opleiding iets te theorethisch. Ik zelfs had liever meer geleerd over de gemeentelijke structuren en hoe deze met elkaar interageren.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.
Bestuursacademie Nederland

Goede module met interessante lesstof met goede docent met kennis en ervaring vanuit het werkveld en ook goed op de hoogte van recente ontwikkelingen

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Blij dat je tevreden bent. Dank je voor je review!