Gerben

Ik heb de training Feedback geven en Ontvangen als erg positief ervaren.De indeling van de dag m.b.t. de lesstof was overzichtelijk en goed te volgen en op te slaan.Met name de interactie tussen de... Ik heb de training Feedback geven en Ontvangen als erg positief ervaren.De indeling van de dag m.b.t. de lesstof was overzichtelijk en goed te volgen en op te slaan.Met name de interactie tussen de trainers en de cursisten vond ik uitdagend maar vertrouwd voelen. Locatie was goed evenals de setting in het lokaal. Wat ik spannend maar heel helpend vond was de rol van de trainingsactrice, het leek wel alsof ze de personen vanuit de ingebrachte casussen kende. Al met al heb ik dus zeker wat handvaten mee kunnen nemen om in de praktijk toe te passen.

Owen

De docent was simpelweg ge-wel-dig! Ze wist heel veel van haar vakgebied en wist op élke vraag een antwoord. Alle verhalen vol smacht aangehoord. Super lieve vrouw, goede spreekster en ze weet alles... De docent was simpelweg ge-wel-dig! Ze wist heel veel van haar vakgebied en wist op élke vraag een antwoord. Alle verhalen vol smacht aangehoord. Super lieve vrouw, goede spreekster en ze weet alles van het onderwerp. De cursus sloot perfect aan bij m’n verwachtingen en ik weet precies wat ik nodig ga hebben. De accommodatie was ook top. Van de lokalen, tot de mogelijkheden van drinken, tot hoe schoon het was, tot de lunch, die heel veel te bieden had, en tot de energy break, die heel fijn was. Daarnaast ligt het pand in Eindhoven heel dichtbij het station, dus perfect te doen met de trein. Al bij al twee super leerzame en plezierige dagen!

Christina Hadewij

Door de fijne en kundige docent en leuke medecursisten en de locatie met lunch en verwennerij waren deze 2 dagen een feest

Carla

De opleiding was erg leerzaam en erg leuk, de twee dagen zijn omgevlogen. De docent zeer vakkundig en ik trof een hele leuke, enthousiaste groep!

Hendrikje

Het waren 2 leerzame en zeer gezellige dagen.

Sandy

De cursus was geslaagd. Helaas moest ik het lesmateriaal zelf printen, terwijl 50,00 in rekening gebracht voor het lesmateriaal. Waar is dat geld voor gebruikt? Graag ontvang ik hierop een antwoord.

Mark

BABS-cursus. Erg fijne docent, een fijn gebouw om te ontmoeten, fijne ruimtes, veel licht (wel een kabaal als de raamdeco omhoog gaat), goede lunch en energy-break. Al met al, top locatie.

Bianca

Een ontzettend leuke en leerzame training. Zowel theorie als praktijk worden behandeld. Onze groep had een fantastische trainer, zij maakte dat we in een prettige setting de training konden volgen... Een ontzettend leuke en leerzame training. Zowel theorie als praktijk worden behandeld. Onze groep had een fantastische trainer, zij maakte dat we in een prettige setting de training konden volgen en ze kon ook veel praktijkervaring met ons delen.

Marianne

Het is wellicht goed om over na te denken over het moment van de opleiding. April is de lintjesregen en juist heel druk voor ons. Misschien een ander moment kiezen en dan vooral die van... Het is wellicht goed om over na te denken over het moment van de opleiding. April is de lintjesregen en juist heel druk voor ons. Misschien een ander moment kiezen en dan vooral die van kabinetszaken. Bijv deze twee dagen als eerst in jan/feb plannen?