Lotte

Op zich was het een goed opgezette e-learing. Maar ik had er eigenlijk wel meer van verwacht. Het had wel iets dieper op de materie in mogen gaan. \
Hoe kan ik sterren geven voor de...
Hoe kan ik sterren geven voor de deskundigheid van de docenten als ik geen docent heb gezien/gesproken etc

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hartelijk dank voor je review, Lotte! We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met onze service, en jouw feedback helpt ons hierbij.

Jorieke

De filmpjes en voorbeelden waren goed en duidelijk, maar ik denk dat het geen kwaad kan om ze te updaten. Er is een boel gebeurd in 10 jaar.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Jorieke! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!
Bestuursacademie Nederland

Het opleidingsmateriaal is verouderd en gekopieerd waardoor soms slecht leesbaar. Docenten geven les volgens de huidige regelgeving (bijv. nieuwe Omgevingswet) terwijl de tentamens nog verouderd... Het opleidingsmateriaal is verouderd en gekopieerd waardoor soms slecht leesbaar. Docenten geven les volgens de huidige regelgeving (bijv. nieuwe Omgevingswet) terwijl de tentamens nog verouderd zijn en wij getoetst worden op de verouderde, niet geldende regelgeving. Dit jaar is de opleiding voor het eerst een 1-jarige opleiding. Voor studenten die daarnaast fulltime werken is dit te veel en te snel. Locaties zijn prima, alleen is het niet altijd voorbereid om online deelnemen voor de personen die niet fysiek aanwezig kunnen zijn.

Nathelie

De docenten waren kundig en konden de lesstof goed overbrengen.
de samenhang tussen de modules was niet altijd even duidelijk
De locaties waren prima, er waren alleen weinig notitieblokken...
De docenten waren kundig en konden de lesstof goed overbrengen.
de samenhang tussen de modules was niet altijd even duidelijk
De locaties waren prima, er waren alleen weinig notitieblokken aanwezig.
E-connect werkt niet goed. het is onduidelijk waar wat te vinden is en het systeem ligt er vaak uit. Ik kon mijn eerder ingevulde formulieren niet meer vinden en je moest veel doorklikken om tot documenten te komen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We zullen je feedback betreffende e-connect en de locaties intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling, Nathelie!
Met...
Bestuursacademie Nederland

Interessante cursus waarmee een theoretische basis wordt gelegd. Wel jammer dat zo'n groot gedeelte van de tijd over de eindopdracht gaat. Deze is erg groot voor zo'n korte cursus.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Goed om te horen! We waarderen je review en nemen je feedback intern met ons mee!.
Bestuursacademie Nederland

Studieboek hooggeeerd publiek is niet nodig voor deze superinteressante training

volgt er nog een certificaat?

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We zijn blij met je positieve feedback! In de meeste gevallen ontvang je een certificaat. Mocht je dit nog niet hebben ontvangen, neem dan even contact met ons op!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Bestuursacademie Nederland

Prima training en goede docent

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Fijn dat je zo tevreden bent over onze docent. We zullen je compliment intern doorzetten!

Marieke

Econnect werkte zeer onder de maat. Hierdoor was vindbaarheid van documenten ter voorbereiding van de lessen laag, en was het onduidelijk wanneer wat verplichte informatie was of niet. Locatie was... Econnect werkte zeer onder de maat. Hierdoor was vindbaarheid van documenten ter voorbereiding van de lessen laag, en was het onduidelijk wanneer wat verplichte informatie was of niet. Locatie was over het algemeen goed, echter 1 tweedaagse in een te kleine lesruimte waardoor focus minder was. Afwisseling van docenten en acteur was erg goed. Zo nu en dan kon het tempo hoger, en meer oefeningen integreren die niet uitsluitend op gemeente-omgeving gericht waren.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Marieke. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Heidi

De training was prettig en goed doortimmerd; de docenten zijn inspirerende mensen die het beste uit de groep weten te halen. Ik heb veel geleerd over strategisch adviseren en de combinatie van... De training was prettig en goed doortimmerd; de docenten zijn inspirerende mensen die het beste uit de groep weten te halen. Ik heb veel geleerd over strategisch adviseren en de combinatie van theorie, praktijk én de strategische opdracht binnen de eigen organisatie maakte het mogelijk om het geleerde meteen in de praktijk te brengen.

De afwisselende stijl van de docenten hield het levendig.
Het was prettig geweest als het blok 'scenarioplanning' eerder in de training had gezeten. Wellicht zouden we, als het anders was geweest, weer mopperen dat het andere blok eerder in de training had gemoeten ;-)

Hotel Heidebad heeft een rottig klein cursuszaaltje.

Liever geen twee cursussen binnen 2 weken van elkaar.

De digitale leeromgeving van NCOI (e-connect) is het meest gebruikersonvriendelijke leerplatform waar ik ooit mee gewerkt heb. Het is ronduit idioot dat er geen onderscheid te maken is tussen verplichte leerstof en optionele leesstof. Het feit dat we vóór het eind van de training met z'n allen te horen kregen dat we gezakt waren, omdat aan het begin ergens een verkeerde einddatum was opgegeven, schoot behoorlijk in het verkeerde keelgat.

Het was erg onoverzichtelijk -waar je moest zijn op welk moment -welke opgaven je moest maken -welke lesstof bij welk blok beschikbaar was -waar je dat dan kon vinden.
Het voor elke afzonderlijke module moeten invullen van een nieuwe intake sloeg nergens op. Wellicht werkt het beter als de hele training als één module was opgevoerd.

De vage berichtjes met 'er is nieuws!' wekten irritatie omdat het platform zo onoverzichtelijk is dat je daarna nog op zoek moest naar het relevante nieuws en geen idee had of je het goede nieuws te pakken had.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je uitgebreide review, Heidi! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!