Door heel veel gebruik te maken van eigen praktijkvoorbeelden was de training voor iedereen direct relevant en inzetbaar terwijl de iedereen in een ander werkveld actief is. Er was een veilige sfeer... Door heel veel gebruik te maken van eigen praktijkvoorbeelden was de training voor iedereen direct relevant en inzetbaar terwijl de iedereen in een ander werkveld actief is. Er was een veilige sfeer om echt met elkaar en van elkaar te kunnen leren, dat was heel prettig. De docente is sterk in de inhoud en zorgde dat iedereen actief bezig was met ieders eigen leerdoel.
Daarnaast een fijne locatie en de afwisseling met online en fysiek lessen is ook prettig. Het online lesmateriaal kon iets duidelijker worden aangegeven wanneer welk onderdeel gedaan moest worden en welke casussen voor de fysieke les moesten worden voorbereid en welke alleen online werden behandeld.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Bestuursacademie...
Bestuursacademie Nederland

Prima cursus waarbij de theorie goed wordt toegepast in de praktijk doormidden van praktische oefeningen en rollenspellen met medestudenten.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hartelijk dank voor je beoordeling! We zijn er erg blij mee.

Lia

Er is veel gedeeld tijdens de opleiding, ik vond het prettig dat er veel praktijksituaties werden benoemd. Onderlinge interactie, bijvoorbeeld in kleine groepjes heb ik een beetje gemist. Doordat... Er is veel gedeeld tijdens de opleiding, ik vond het prettig dat er veel praktijksituaties werden benoemd. Onderlinge interactie, bijvoorbeeld in kleine groepjes heb ik een beetje gemist. Doordat bijna alles plenair gebeurde werd mijn focus vanaf de tweede helft van de middag aanzienlijk minder.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We zijn erg blij met je beoordeling. Dankjewel dat je hem met ons hebt gedeeld, Lia!
Bestuursacademie Nederland

Locatie bij Rotterdam Airport geeft voor mij qua stoorgeluid iets te veel afleiding.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je beoordeling.

Christina

Online de cursus moeten volgen omdat er op locatie niet genoeg deelnemers waren. Ondanks een heel enthousiaste en kundige leraar luister je heel de dag naar de stof die op je af komt. Er wordt geen... Online de cursus moeten volgen omdat er op locatie niet genoeg deelnemers waren. Ondanks een heel enthousiaste en kundige leraar luister je heel de dag naar de stof die op je af komt. Er wordt geen lesmateriaal met beeld getoond of gebruikt.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Met vriendelijke...
Bestuursacademie Nederland

De training werd gegeven door een kundige docent met heel veel kennis en ervaring. Je ziet dat hij het leuk vindt om zijn kennis en ervaringen te delen. Veel complimenten voor de docent!
Over...
Over de organisatie van de training ben ik minder te spreken. Ik wilde de training heel graag op locatie volgen en was bereid om daar ver voor te rijden, was niet gebonden aan een locatie. Volgens Bestuursacademie waren er te weinig aanmeldingen om een fysieke training te organiseren. Er kon alleen online deelgenomen worden. Uit navraag bij mede-cursisten blijkt dat een groot deel van de deelnemers ook de voorkeur voor training op locatie had opgegeven en bereid was een stuk te rijden. Het verbaast mij dat Bestuursacademie gestuurd heeft op online training. Deze training is te theoretisch en omvangrijk om op een goede wijze online te volgen. Ik raad deze training daarom niet aan.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hartelijk dank voor je review! We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met onze service, en jouw feedback helpt ons hierbij.

Tomas

Veel gehad aan de rollenspellen, niet al het lesmateriaal gebruikt

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We zijn erg blij met je review en deelname. Dankjewel, Tomas!

Christina Hester

Goede training met prettige docent die ook de cursisten zelf veel hun kennis op een bepaald gebied laat delen. Dat is heel interessant en ik heb er veel van geleerd. Uiteraard wordt niet op alle... Goede training met prettige docent die ook de cursisten zelf veel hun kennis op een bepaald gebied laat delen. Dat is heel interessant en ik heb er veel van geleerd. Uiteraard wordt niet op alle punten even diep ingegaan, dat kan ook niet in een training van 5 dagen, Voor mij was dit niveau precies goed en waar ik naar zocht.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Fijn dat je ons product hebt beoordeeld en deelgenomen hebt. Bedankt!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Bestuursacademie Nederland

Ik vond het erg lastig om aansluiting te vinden in mijn werkveld. Ik werk niet bij een gemeente maar vond de basiskennis duurzaamheid belangrijk om te hebben. Meerdere studenten zaten niet bij een... Ik vond het erg lastig om aansluiting te vinden in mijn werkveld. Ik werk niet bij een gemeente maar vond de basiskennis duurzaamheid belangrijk om te hebben. Meerdere studenten zaten niet bij een gemeente en ik merkte dat zij specifiek veel moeite hadden met de invulling.

De eerste module Energietransitie was erg interessant en gegeven door een hele fijne en deskundige docent. Bij de andere modules 'Klimaatwet en Participatiewet' had ik meer moeite qua invulling maar ook de docenten werkte op een totaal andere manier die voor mij minder goed werkte. De module opdracht werd daar laat in de lessen besproken waardoor het onderwerp vinden erg lastig was en veel tijd kostte. De module participatiewet was een raadsel voor mij waarom het in de opleiding 'Expert duurzaamheid'. Er werd erg weinig aandacht besteed aan duurzaamheid en zeker als iemand zonder baan bij een gemeente heeft deze module mij weinig gegeven.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor je feedback. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Met...