Reparatie
Algemeen

S `morgens gebel en we konden diezelfde dag nog langs komen voor reparatie

E.P. Verboom

Iphone 5s moest gerepareerd. Heel snelle diagnose en binnen 3-4u gerepareerd

CA uit Joure

Flexibele en goed bereikbare reparateur van iPhones en iPads in Heerenveen. Heb nu in twee jaar tijd tweemaal een reparatie gehad. Ik kon er na telefonisch contact direct terecht en heb slechts een... Flexibele en goed bereikbare reparateur van iPhones en iPads in Heerenveen. Heb nu in twee jaar tijd tweemaal een reparatie gehad. Ik kon er na telefonisch contact direct terecht en heb slechts een korte tijd op de reparatie hoeven wachten. De medewerkers komen zeer ervaren over en staan mij plezierig te woord. Dankzij hun ondersteuning gaat mijn iPhone 5 nu reeds vijf jaar mee en werkt (mede dankzij vernieuwde accu) als nieuw! Aanrader dus.

Goed snel en vriendelijk geholpen

M. Van der Meer

2 ipad schermen laten repareren.

André Vellinga / Vellinga Adfysio

Snelle prettige service klantvriendelijk en ter zake kundig . Gewoon Top

Prima ervaring. Reparatie was heel snel geregeld!

Prima service

Jurgen

Vriendelijk en snel geregeld. Ik kwam binnen en ze wisten precies over welke reparatie het ging. Ik kreeg een bakje koffie en binnen 30 minuten was mijn scherm weer hersteld. Van te voren mail... Vriendelijk en snel geregeld. Ik kwam binnen en ze wisten precies over welke reparatie het ging. Ik kreeg een bakje koffie en binnen 30 minuten was mijn scherm weer hersteld. Van te voren mail contact gehad en alles besproken. Top!

Feenstra

Een geweldige snelle service!! onze dochter had het voorfrontje van haar mobiel los. Via via kregen we dit adres. Op de website lazen we wat ze allemaal doen , en bleek dat ze ook computer... Een geweldige snelle service!! onze dochter had het voorfrontje van haar mobiel los. Via via kregen we dit adres. Op de website lazen we wat ze allemaal doen , en bleek dat ze ook computer reperaties doen. Helaas was onze laptop ermee gestopt.
Op de reparatie van de mobiel konden we wachten, was binnen 15min. klaar De laptop was binnen 24 uur, nagekeken ,gereinigd en probleem opgelost.