Reparatie
Algemeen

Goede service. Snel, uitstekend en adequaat geholpen !

Goed persoonlijk contact en erg snel geholpen.heel waardevol.

bakker

Snel en viendelijk geholpen

W knol

Goede en snelle afhandeling van de reparatie aan mijn dochter haar iPhone

W knol

Goede en snelle afhandeling van de reparatie aan mijn dochter haar iPhone

Prima, goede service. Ook erg klantvriendelijk.

Emma

Camerascherm van Samsung telefoon laten vervangen bij Bereikbaar in Heerenveen. Zeer snelle en goede service. Zal zeker dit bedrijf aanbevelen bij familie/vrienden voor reparaties aan... Camerascherm van Samsung telefoon laten vervangen bij Bereikbaar in Heerenveen. Zeer snelle en goede service. Zal zeker dit bedrijf aanbevelen bij familie/vrienden voor reparaties aan telefoons/tablets/laptops etc.

3Dvisual.pm

Prima, enthousiast en ter zake kundig.

Stelling

Na een doorverwijzing naar jullie bedrijf gebeld, ik kon mijn defecte Mac Book Pro gelijk brengen, jullie gingen hier meteen mee aan de slag. Er moest een onderdeel besteld worden dat kon een paar... Na een doorverwijzing naar jullie bedrijf gebeld, ik kon mijn defecte Mac Book Pro gelijk brengen, jullie gingen hier meteen mee aan de slag. Er moest een onderdeel besteld worden dat kon een paar dagen gaan duren. Ik bracht hem op vrijdag en maandag ging de telefoon, hij deed het weer! Goede service, duidelijke communicatie en een nette prijs.

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer positief. Vriendelijk geholpen en duidelijk in afspraken.