Reparatie
Algemeen

Arianne

Echt heel erg blij met deze mannen! Vriendelijk en snel geholpen. Bij ontvangst kreeg ik een lekker kopje koffie en binnen tien minuten was mijn scherm gerepareerd, top service!

IMac 2007 snel en vakkundig schoongemaakt

Treffers

Wat een top service hebben wij bij jullie gehad!! Super bedankt hiervoor...

Hoewel ik bang was dat mijn laptop aan z'n einde was gekomen, is hij tóch weer gerepareerd, en dat binnen een mum van tijd! Ik ben er ontzettend blij mee en heel tevreden over de service van... Hoewel ik bang was dat mijn laptop aan z'n einde was gekomen, is hij tóch weer gerepareerd, en dat binnen een mum van tijd! Ik ben er ontzettend blij mee en heel tevreden over de service van Bereikbaar.

Hendrika

Nadat mijn scherm op vakantie stuk was gegaan van mijn Iphone 6, werd ik super snel en goed geholpen.
Het scherm zit er netjes op en mijn telefoon kan weer een tijd mee!
Bedankt voor de...
Het scherm zit er netjes op en mijn telefoon kan weer een tijd mee!
Bedankt voor de goede service!

Bert Bloem, Bloem MensenWerk

Vriendelijk, snel, vakbekwaam.

Robert van den Bergh Fotografie - Mantgum

Keurige organisatie op hun website om een reparatie in te plannen. Daarnaast de mogelijkheid om direct naar hun zaak te gaan. Dit laatste heb ik gedaan en ben direct zeer vriendelijk, direct en... Keurige organisatie op hun website om een reparatie in te plannen. Daarnaast de mogelijkheid om direct naar hun zaak te gaan. Dit laatste heb ik gedaan en ben direct zeer vriendelijk, direct en vakkundig geholpen. Inname was niet nodig, ben direct geholpen. KLASSE! Een verrijking voor een herstelpunt, in mijn geval voor een Iphone.

Jard

Geweldig bedrijf! Ik kwam binnen en werd direct geholpen. Erg vriendelijke mannen en hebben ook meteen iets eraan gedaan. Ga voortaan met mijn elektronische apparaten naar bereikbaar.nu!

Snelle en goede service!

Klantvriendelijke benadering met goede uitleg.