Reparatie
Algemeen

Hartsema

Mijn ervaring met Bereikbaar is erg positief. Ik had een probleem met mijn USB-stick. De verbinding in mijn USB-stick was kapot gegaan. Er stonden belangrijke bestanden op. Alles werd direct... Mijn ervaring met Bereikbaar is erg positief. Ik had een probleem met mijn USB-stick. De verbinding in mijn USB-stick was kapot gegaan. Er stonden belangrijke bestanden op. Alles werd direct gerepareerd en binnen een kwartier was alles geregeld. Ik kon mijn bestanden weer gebruiken. Ik vind dit een goed voorbeeld van klantvriendelijkheid!

Johan

Ik heb een scherm van een iPad Air laten vervangen. Keurig gedaan en naar volle tevredenheid!
Het ontvangst is prima, net kantoor en je wordt vriendelijk geholpen. Zeker aan te raden, vooral ook omdat het dienstenaanbod uitgebreid is!

Oldtimers en classiccars

Goed en snelle reparatie .

Ik werd door vriendelijke medewerkers te woord gestaan en meldden dat de reparatie van het scherm van onze Ipad 2 dagen zou duren. Uiteindelijk werd ik de volgende dag al gebeld dat hij klaar was.... Ik werd door vriendelijke medewerkers te woord gestaan en meldden dat de reparatie van het scherm van onze Ipad 2 dagen zou duren. Uiteindelijk werd ik de volgende dag al gebeld dat hij klaar was. De reparatie was zeer professioneel gedaan en bovendien veel goedkoper, en sneller dan dat het door Apple zou zijn gedaan.
De organisatie wil ik dan ook van harte aanbevelen. Ook heb ik afgesproken dat mijn laptop binnenkort door hen onderhanden zal worden genomen. Ik heb er het volste vertrouwen in.

Paul R

Prima ervaring bij de reparatie van mij scherm (Ipad2). Vlot en vriendelijk geholpen!

Karen

Snelle service! Ik kon dezelfde dag terecht en binnen 15 minuten had ik een nieuw scherm op mijn IPhone

Arnold Klijnstra

Gewoon goed: kwaliteit, klantvriendelijk en snelheid is prima.

G. Hakkers

Super goed bedrijf, snelle service voor een prima prijs.
Onze ipad4 heeft binnen 24-uur een glasreparatie gehad.

Een i phone 6 scherm reparatie laten uitvoeren.
Klaar terwijl u wacht met een bakje koffie
En een i mac gekocht