Reparatie
Algemeen

Plezierig, snel, klantvriendelijk, deskundig.

Ger /Particulier

Vriendelijk, Netjes, Kundig en ter zake.
uiteindelijk lag het probleem bij onze huisinstallatie,
Nogmaals
een prima zaak voor een ieder die gewoon netjes geholpen wil worden met...
Vriendelijk, Netjes, Kundig en ter zake.
uiteindelijk lag het probleem bij onze huisinstallatie,
Nogmaals
een prima zaak voor een ieder die gewoon netjes geholpen wil worden met een computer of een telefoonprobleem.
het lijkt alsof ze alleen apple doen, maar NEE, ze zijn op een breed it gebied thuis, en bereid te helpen.
ik werk zelf in een service bedrijf, nou, bij deze heren kun je in ieder geval op computer en telefoongebied terecht.
en dat wil je toch, als het spul doet wat je wil, dan kan je weer lachen.
er is zoveel High Tech tegenwoordig..... ieder zijn vak :-)
en dan ben je hier goed.

echt , Top.

Veenstra Expo

Werd zeer snel en adequaat geholpen bij het vervangen van het schermpje van mijn IPhone6S.

C.de Jong Earnewald.

Een goede ervaring met dit bedrijf, ben er naartoe gereden zonder afspraak,bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen en gelijk geholpen met mijn I-pad. En mobiel geweldig, een zeer goede service... Een goede ervaring met dit bedrijf, ben er naartoe gereden zonder afspraak,bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen en gelijk geholpen met mijn I-pad. En mobiel geweldig, een zeer goede service gekregen.Daar kunnen sommige winkels in dit soort artikelen een voorbeeld aan nemen.
Nogmaals heel hartelijk dank jammer dat jullie deze waar zelf niet verkopen dan werd ik zeker klant voor eventuele vervanging of vernieuwing.

C.de Jong.

R. Tromp

Prima service. Snelle reparatie van mijn telefoon, keurige medewerkers.

Reinoud@vanderwaltimmerwerken.nl

Prima naar wens

W.Brouwer Nivo Noord

Top en snelle service

bert schaafsma

Prima ervaring met dit bedrijf. Sterke service gerichtheid. Had problemen met het opladen van de IPhone. Werd onmiddellijk verholpen. Omdat het een beperkte ingreep was, werden geen kosten in... Prima ervaring met dit bedrijf. Sterke service gerichtheid. Had problemen met het opladen van de IPhone. Werd onmiddellijk verholpen. Omdat het een beperkte ingreep was, werden geen kosten in rekening gebracht. Kan dit bedrijf zonder voorbehoud aanbevelen. Professionele uitstraling.
Bert Schaafsma, Sneek

Willem

Zeer vakkundig en snel geholpen. Binnen enkele uren was de Iphone gerepareerd.

Geen negatieve ervaring gehad