Reparatie
Algemeen

RH Veenstra Banden

Onze ervaring is uitstekend bij dit bedrijf. Snelle, vriendelijke service . Uitstekende kwaliteit van materialen. Na de reparaties werkten onze iPhones weer als voor heen. Vandaag hebben zij... Onze ervaring is uitstekend bij dit bedrijf. Snelle, vriendelijke service . Uitstekende kwaliteit van materialen. Na de reparaties werkten onze iPhones weer als voor heen. Vandaag hebben zij service verleend aan de camera van de iPhone, helaas was deze reparatie niet op locatie te verhelpen bleek achteraf, maar hebben zij wel de service en bevindingen kosteloos voor ons uitgevoerd waar toch enige tijd voor nodig was.

klusbedrijf K elsinga

Zeer vriendelijke ontvangst.
Vlotte reparatie

Probleem met ipad direct opgelost

Vriendelijk ontvangen en snel reparatie uit kunnen voeren

Ivm een iPhone die problemen had met het opladen heb ik contact opgenomen met Bereikbaar. Dezelfde dag kon ik langskomen. Het bleek dat er stof in het oplaadpunt zat. Dit is kosteloos verholpen.... Ivm een iPhone die problemen had met het opladen heb ik contact opgenomen met Bereikbaar. Dezelfde dag kon ik langskomen. Het bleek dat er stof in het oplaadpunt zat. Dit is kosteloos verholpen. Super!

Met alle tevredenheid onze iPad pro laten repareren. Bedankt voor de snelle service!

Geweldige service! aardige jongens met kennis van zaken! Mijn Sony Z5 is weer als nieuw!

Mijn iMac begint weer aan een nieuw leven, een SSD laten plaatsen en van binnen laten reinigen. Hij werkt weer als nieuw! Erg snel. Bedankt voor de snelle afwikkeling!

roel mooi

Vandaag een laptop ter reparatie aangeboden, de volgende weer klaar ! uitstekend !!

Na een val van mijn laptop was een kapot scherm het resultaat. Bij Bereikbaar hebben ze terwijl ik erbij zat te wachten snel en vakkundig voor een nette prijs mijn laptop scherm vervangen. Bedankt!