Reparatie
Algemeen

Ik zat al maanden met een kapotte telefoon en mijn eigen provider deed moeilijk en duur, ben uiteindelijk naar Bereikbaar gegaan en werd meteen geholpen, binnen een half uurtje was mijn iphone... Ik zat al maanden met een kapotte telefoon en mijn eigen provider deed moeilijk en duur, ben uiteindelijk naar Bereikbaar gegaan en werd meteen geholpen, binnen een half uurtje was mijn iphone gemaakt en ook nog een voor een super prijs!

Ik ben zeer vakkundig en snel geholpen.

Klarissa

Goede en snelle service ! Zeer goede kwaliteit

Harm Drenth

Telefoon zelfde dag nog gerepareerd! Super snelle service dus.

Snel en goed geholpen

Herman

Glazen batterij cover van telefoon beschadigd na een val. Een andere reparateur benaderd voor reparatie, prijs ongeveer hetzelfde als bij Bereikbaar.nu, alleen zou ik de telefoon zeker een par dagen... Glazen batterij cover van telefoon beschadigd na een val. Een andere reparateur benaderd voor reparatie, prijs ongeveer hetzelfde als bij Bereikbaar.nu, alleen zou ik de telefoon zeker een par dagen kwijt zijn. Gebeld met Bereikbaar voor een offerte en het benodigde onderdeel is direct besteld. De volgende dag kreeg ik een telefoontje dat het onderdeel binnen was en een uurtje later kon ik al terecht. M'n vrouw en ik kregen netjes een kop (goeie!) koffie aangeboden, en die was amper achter de kiezen of de telefoon was al weer klaar!

Else

Ik werd zonder afspraak direct geholpen. De medewerkers zijn erg vriendelijk, boden zelfs wat te drinken aan tijdens het wachten. Met een kwartiertje was mijn probleem opgelost. En ik hoefde niet... Ik werd zonder afspraak direct geholpen. De medewerkers zijn erg vriendelijk, boden zelfs wat te drinken aan tijdens het wachten. Met een kwartiertje was mijn probleem opgelost. En ik hoefde niet eens te betalen.

Alex van der Wal

Prima service en heel snel. Scherm van de I-phone 5S vervangen, ik een kop koffie, koffie op en scherm hersteld. Bij beschadigingen aan de telefoon ga ik weer naar Heerenveen.

Reparatie Samsung S7 scherm