Reparatie
Algemeen

Ik heb een goede ervaring met U niets om aam te merken.

Jorn van der Veen

3 weken geleden viel mijn Samsung S6 zonder hoesje uit mn zak op de openbare weg, en er reed een auto overheen. Hierdoor was de achterkant en de camera van de S6 helemaal kapot, verder deed de... 3 weken geleden viel mijn Samsung S6 zonder hoesje uit mn zak op de openbare weg, en er reed een auto overheen. Hierdoor was de achterkant en de camera van de S6 helemaal kapot, verder deed de telefoon het nog perfect (goed gedaan Samsung btw!) bij de concurrenten kreeg ik vaak prijzen te horen die bijna even duur waren als een nieuwe telefoon kopen, maar bij Bereikbaar was het een normale prijs, behalve dat was je zoals bij veel concurrenten de telefoon niet een week kwijt, ze hebben hem binnen een uur gerepareert! Verder kreeg ik een kop koffie tijdens het wachten, geweldige klantvriendelijkheid, zeker aanbevolen!

Jorn.

Jannie

Super service.
Scherm van iphone 5S aan diggelen.
Klaar terwijl u wacht onder het genot van een kopje koffie!!

M. Caffa

Aanvankelijk telefonisch niet kunnen bereiken, later wel en toen snel en adequaat geholpen. Kon helaas niet dezelfde dag, zoals de website suggereert, maar desalniettemin probleem goed opgelost!

Carel Nab

Nadat mijn I-Phone 5SE kapot was gegaan, heb ik hem opgestuurd naar het reparatie centre van I-Phone. Connector was kapot(volgens hen stoot schade), en mocht de telefoon omruilen met bijbetaling van... Nadat mijn I-Phone 5SE kapot was gegaan, heb ik hem opgestuurd naar het reparatie centre van I-Phone. Connector was kapot(volgens hen stoot schade), en mocht de telefoon omruilen met bijbetaling van 370 euro. Daarna nog geprobeerd bij het service centre van BelSimpel, echter daar was de rekening 340 euro voor een nieuw toestel. Uiteindelijk de telefoon naar jullie gebracht, en kon hij toch gerepareerd worden. Een nieuwe connector voor 70 euro was de oplossing. Erg blijdst ik alle foto's nog had. Super service!! bedankt nogmaals. Carel Nab

Douwsies Fotografie

Snelle service, klantvriendelijk behulpzaam personeel. Zeer tevreden

Marijke

Scherm mobiel stuk, online afspraak ingepland. Ik kreeg erg snel berichtje dat mijn afspraak bevestigd werd. Binnen no time mobiel weer klaar
Goede service

Snel, goed, helemaal prima. Niets aan veranderen.

Stielstra

We konden gelijk terecht en werden direct geholpen, ik kwam met een kapotte imac en hij was dezelfde dag weer klaar voor een redelijke prijs! Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen!

H.Zetzema

Een uitstekende service , hier kom je terug