Reparatie

Tineke

Snelle service!

Positief. Vlot, serieus en zaakkundig

Else

Supersnelle service voor het repareren van mijn telefoons herman, ik heb nog geen kwartier hoeven wachten! En een prima zitgelegenheid met tijdschriften aanwezig om de tijd vol te maken.

Personeel is erg vriendelijk en hebben kennis van zaken. Mijn iPhone is voorzien van een nieuw scherm, reparatie was erg snel gefixt.

Prima service. Mijn iPad Mini had ik laten vallen. Er zat een enorme barst in het scherm. De mensen van Bereikbaar hadden dezelfde dag mijn iPad al gerepareerd, en dat terwijl ze eigenlijk wel erg... Prima service. Mijn iPad Mini had ik laten vallen. Er zat een enorme barst in het scherm. De mensen van Bereikbaar hadden dezelfde dag mijn iPad al gerepareerd, en dat terwijl ze eigenlijk wel erg druk hadden. Een echte aanrader!

Zeer snelle professionele reparatie uitgevoerd!!

Snelle correcte service deskundigheid van personeel isgoed

Lucy Vreeswihk

Ook digibeten kunnen terecht bij deze ipadservice!
We zijn hier intzettend snel, goed en vriendelijk geholpen, blij dat we dit bedrijf gevonden hebben.

G. dijkstra

We hadden een kapot scherm van de iPad, eerst keurig een offerte gemaakt, de reparatie was zeer snel ene dag gebracht de volgende dag kregen we al een telefoontje dat het weer klaar was en dat we... We hadden een kapot scherm van de iPad, eerst keurig een offerte gemaakt, de reparatie was zeer snel ene dag gebracht de volgende dag kregen we al een telefoontje dat het weer klaar was en dat we hem weer op konden halen.
zeer tevreden

De reparatie waarvoor ik naar Bereikbaar ben gegaan was de reparatie van een touchpad voor een macbook pro retina (mid 2012). Het eerste contact duurde een beetje lang, maar daarna werd op elk... De reparatie waarvoor ik naar Bereikbaar ben gegaan was de reparatie van een touchpad voor een macbook pro retina (mid 2012). Het eerste contact duurde een beetje lang, maar daarna werd op elk mailtje snel en adequaat gereageerd. Hoewel de reparatie geen gemakkelijke reparatie is (dankzij waterschade). Wilden zij deze reparatie desondanks wel uitvoeren. Dit resulteerde helaas wel in een kapotte batterij, maar dit was vooraf duidelijk aangegeven dat dergelijke risico's een mogelijkheid zijn. Uiteindelijk was de reparatie snel en goed uitgevoerd. Donderdagmiddag langsgebracht, vrijdagmiddag opgehaald. En de touchpad werkt weer naar behoren.

Al met al zeer tevreden met het resultaat. Touchpad doet het weer, de laptop niet lang kwijt geweest en de kosten waren niet exorbitant hoog. Ik kan Bereikbaar.nu zeker aanbevelen als het gaat om een macreparatie.