Reparatie
Algemeen

Mijn ervaring met dit bedrijf is super! Kwam er buiten openingstijden om, en namen toch alle tijd om me te helpen! En nog belangrijker het probleem is opgelost ;)

Snel geholpen met probleem Iphone

Arne

Wij hebben meerdere producten ter reparatie gebracht bij Bereikbaar met telkens een fantastisch resultaat en service. Reparaties worden in no-time uitgevoerd voor een schappelijke prijs. Ik heb... Wij hebben meerdere producten ter reparatie gebracht bij Bereikbaar met telkens een fantastisch resultaat en service. Reparaties worden in no-time uitgevoerd voor een schappelijke prijs. Ik heb Bereikbaar aanbevolen bij vrienden en familie die ook erg enthousiast zijn over dit bedrijf.

Jeroen Koopmans

Super geholpen, en kostenloos wat een service

Mijn telefoon was binnen nog geen 5 minuten gemaakt super fijn!

Debbie Klootwijk

Binnen enkele minuten was het euvel verholpen, Super service!

Jeroen

Mijn telefoon had een harde reset nodig maar ik wist niet hoe, de jongens van bereikbaar.nu hebben mij in de winkel perfect geholpen zonder kosten. Telefoon werkt weer als vanouds!

Snel geholpen, cameraglas was binnen no-time gerepareerd. Aanrader!

Suzette

Wat een top bedrijf. Snelle reactie op zowel op mail als telefonisch. Ze bestelden meteen wat ik nodig had. Kon snel op afspraak komen. Er werd thee/koffie aangeboden. En in no time was de... Wat een top bedrijf. Snelle reactie op zowel op mail als telefonisch. Ze bestelden meteen wat ik nodig had. Kon snel op afspraak komen. Er werd thee/koffie aangeboden. En in no time was de reparatie klaar. Hartstikke bedankt! Groetjes Suzette

Henk

Ik dacht dat de connector van mijn iphone kapot was dus ben ik bij bereikbaar geweest om hem te laten maken.
Nu zat er veel vuil en stof in wat vakkundig en snel is verwijderd.