Reparatie
Algemeen

Ronald Jongedijk

Mijn IPhone 6S had problemen met opladen bij diverse opladers. Dit zou kunnen duiden op reparatie van het oplaadpunt van mijn telefoon. Contact opgenomen met Bereikbaar dat deze waarschijnlijk... Mijn IPhone 6S had problemen met opladen bij diverse opladers. Dit zou kunnen duiden op reparatie van het oplaadpunt van mijn telefoon. Contact opgenomen met Bereikbaar dat deze waarschijnlijk vervangen zou moeten worden. De medewerker gaf te kennen dat het oplaadpunt waarschijnlijk schoongemaakt moest worden en reparatie niet eens nodig zou zijn.
Ik kon dezelfde middag nog terecht rond kwart over 5 na werktijd en de medewerker heeft het oplaadpunt schoongemaakt en de telefoon laad weer perfect. En hier waren ook nog eens geen enkele kosten aan verbonden. Wat mij betreft zeer klantvriendelijk en een perfecte service!

Snelle, vriendelijke service

Via I-center kreeg ik het visite kaartje omdat ze met Bereikbaar.nu samenwerken. Dat is al een goed teken. Mijn vraag was geen reparatie, maar ondanks dat dit de hoofdbusiness is werd ik zeer... Via I-center kreeg ik het visite kaartje omdat ze met Bereikbaar.nu samenwerken. Dat is al een goed teken. Mijn vraag was geen reparatie, maar ondanks dat dit de hoofdbusiness is werd ik zeer vriendelijk en goed geholpen. Mijn Macbook werkte niet logisch met foto bestanden en ik kreeg de foto bestanden van mijn Samsung mobiel niet naar mijn Macbook. Dit hebben ze voor mij uitgezocht en een tussenstap gevonden waarop het makkelijk gaat. Verder nog een aantal tips gekregen.

Deze medewerkers zijn duidelijk uit op service en niet alleen op 'business' . Dit bedrijf is zeer aan te bevelen en de medewerkers komen zeer betrouwbaar over: uw devices zijn in goede handen!

Maarten Blaauw

Prima, klant vriendelijk.

Marleen

Prima ervaring!

Telefoon wou niet meer laden, kon direct langs komen en zou er naar gekeken worden, er bleek veel stof in het laad gedeelte te zitten, dit is verwijderd en met 5 min stond ik weer buiten! Prima... Telefoon wou niet meer laden, kon direct langs komen en zou er naar gekeken worden, er bleek veel stof in het laad gedeelte te zitten, dit is verwijderd en met 5 min stond ik weer buiten! Prima service! Zowel telefonisch als aan het bedrijf zelf!

Erg vriendelijke en snelle service.

M van der Geest

Ontzettend goed geholpen, meedenkend en realistisch in hun advisering. Zeker aan te bevelen!

Vriendelijk te woord gestaan. Snelle reparatie.

Lia

Mijn Iphone had een nieuwe batterij nodig en er waren problemen met het scherm en camera. Vriendelijk en kundig te woord gestaan, reparatie snel uitgevoerd.