Reparatie
Algemeen

Marleen

Prima ervaring!

Telefoon wou niet meer laden, kon direct langs komen en zou er naar gekeken worden, er bleek veel stof in het laad gedeelte te zitten, dit is verwijderd en met 5 min stond ik weer buiten! Prima... Telefoon wou niet meer laden, kon direct langs komen en zou er naar gekeken worden, er bleek veel stof in het laad gedeelte te zitten, dit is verwijderd en met 5 min stond ik weer buiten! Prima service! Zowel telefonisch als aan het bedrijf zelf!

Erg vriendelijke en snelle service.

M van der Geest

Ontzettend goed geholpen, meedenkend en realistisch in hun advisering. Zeker aan te bevelen!

Vriendelijk te woord gestaan. Snelle reparatie.

Lia

Mijn Iphone had een nieuwe batterij nodig en er waren problemen met het scherm en camera. Vriendelijk en kundig te woord gestaan, reparatie snel uitgevoerd.

Sylvia

Prima Service , snel en correct.

Probleem verholpen, prettige service

J Brouwer

Professioneel, oplossing gericht denken, klantvriendelijk.

Laurentius

De telefoon werkte niet meer. Na een kleine ingreep van de vakman was dit snel verholpen. En zonder kosten! Een vorige reparatie beviel ook prima. Een duidelijke diagnose, vooraf duidelijkheid over... De telefoon werkte niet meer. Na een kleine ingreep van de vakman was dit snel verholpen. En zonder kosten! Een vorige reparatie beviel ook prima. Een duidelijke diagnose, vooraf duidelijkheid over de kosten en dezelfde dag weer klaar. Daar houd ik van.