Beixo

Bevalt de aangeschafte fiets?

F.VAN wIJK

Zeer goed

Geduld om alles uit te leggen.

N.V,T.

M. van Leeuwen

Duidelije verwijzing naar voor wie de fiets vooral geschikt is.

Weet ik niet

A. Roestenburg

Vriendelijk en enthousiast en deskundig

Duidelijkheid

T.

Prima geholpen. Fijn om een proefrit te maken en lang genoeg om een goed oordeel te krijgen van de fiets.

Zeer prettig geholpen.

De persoonlijke benadering van de mensen was TOP.

margrietha swierenga

Alleen maar goed, ondanks toch wel problemen met mijn fiets, de pyora. ik had de laatste van de band, denk ik...maar alle problemen werden netjes behandeld. de fiets is uiteindelijk teruggegaan, was... Alleen maar goed, ondanks toch wel problemen met mijn fiets, de pyora. ik had de laatste van de band, denk ik...maar alle problemen werden netjes behandeld. de fiets is uiteindelijk teruggegaan, was niet meer te redden :-) maar goede deal gehad van beixo mbt een andere fiets, prima geregeld!!

goede service!!!!!

geen op dit moment....

Jan Willem

Fantastische service.

Zeer goede producten.

Geen!

Elmy Liefferink

Prettig en deskundig geholpen

vertrouwen. je mag een flink proefrondje rijden. aardige mensen in De Bilt. voor mij bovendien om de hoek.

Annelies Leeuwe

Wij zijn goed geadviseerd, hebben uitgebreide uitleg gekregen over de fietsen en mogelijkheden en mochten een lange proefrit maken.

Deskundige en klant vriendelijke medewerkers

A.van der Duin

Ik ben zeer tevreden over de service en levering van de fiets , de fiets zelf is zeer comfortabel, ik was niet zo'n fietser maar nu is dat verandert, met veel plezier fiets ik op mijn nieuwe... Ik ben zeer tevreden over de service en levering van de fiets , de fiets zelf is zeer comfortabel, ik was niet zo'n fietser maar nu is dat verandert, met veel plezier fiets ik op mijn nieuwe Beixo !

Services

margrietha swierenga

Goede ervaring. heb de beixo pyora gekocht, lekker onderhoudsvriendelijk (hoop ik, is natuurlijk nog afwachten). Hij fiets goed, geen versnellingen, maar is geen probleem.
bij aankomst zaten er...
bij aankomst zaten er beschadigingen aan de lak, overlegt met firma, is prima opgelost !
het is een mooie fiets, maar het stuur wiebelt wel iets, moeilijk te zeggen waar, dus onder bij de vouw, of boven bij stuur vastzetten...

kon alles vinden

weet zo even niks