Beixo

Bevalt de aangeschafte fiets?

Hanny

Prima geholpen, mogelijkheid van uitgebreide testrit waren wij blij mee. Fietsen stonden netjes klaar voor ons en ook goed dat we twee types meekregen. Zo konden we onze keuze goed bepalen.

Mogelijkheid van testrit

Jammer dat er bij zo’n prijzige en complete fiets geen doppen onder in de zadelbuis zitten. Deze hebben we inmiddels nabesteld....of was dit de verrassing voor het invullen van deze review?

Reactie Beixo:

Beste Hanny,
Dank voor de mooie review. De doppen horen onder de zadelbuis te zitten. Dit is een foutje van onze kant. Als even had gebeld, hadden we de doppen natuurlijk meteen nagestuurd.

Willems

Klantvriendelijk en accuraat

Snel, vriendelijk en netjes.

BEREND VAN DEN bERG

Zeer goed geholpen

ik heb de website niet bekeken, maar alleen met interesse de winkel bezocht

de winkel ziet er wat rommelig uit, dus de verschillende types per groep duidelijker naar voren brengen.

Adriana Versteegh

We hebben geen klachten, wel zeer tevreden met de fiets

kan ik zo even niet bedenken

A Schipper

In Januari kochten we onze Beixo vouwfietsen, we werden op een bijzonder prettige manier geholpen. De vriendelijke eigenaar van de winkel in De Bilt en zijn personeel beantwoorden onze vragen... In Januari kochten we onze Beixo vouwfietsen, we werden op een bijzonder prettige manier geholpen. De vriendelijke eigenaar van de winkel in De Bilt en zijn personeel beantwoorden onze vragen vakkundig en deden er alles aan om onze wensen te verwezenlijken

Geduld, goed luisteren en meedenken, erg vriendelijk

?

Lars Verra

In de familie was reeds een tweedehands Beixo fiets dus wal overtuigd van de kwaliteit, daarom besloten om er zelf ook een te bestellen. Telefonisch contact gehad meteen een fiets samen gesteld... In de familie was reeds een tweedehands Beixo fiets dus wal overtuigd van de kwaliteit, daarom besloten om er zelf ook een te bestellen. Telefonisch contact gehad meteen een fiets samen gesteld prijsopgave per mail en de fiets nog de zelfde dag besteld!

Goed personeel meedenkend, flexibel toen ik achteraf de order wou aanpassen met extra onderdelen.

Lody Ratsma

Fijne service en ijzersterke fietsen

Cardanas is onverslijtbaar

geen verbeterpunten

C.F. Füss

Een gastvrije ontvangst, een splinternieuwe fiets stond klaar voor de proefrit. Na afloop was het besluit snel genomen.

Het product, de Beixo vouwfiets, is een zeer solide stevige fiets. Je hebt geen moment het gevoel op een wiebelige vouwfiets te rijden.

Het kunststof opsluitplaatje van het Axa-slot raakt te gauw los en moet wekelijks worden aangedrukt.

Hans

Erg prettig!

Gewoon, geen gladde praatjes

Else

Heel mooie en fijne fiets in het gebruik. Fietst licht en soepel. Ik gebruik de fiets voor woon-werkverkeer (ca 30 kilometer enkele reis, ik laad tijdens het werk de accu weer op), het halen van... Heel mooie en fijne fiets in het gebruik. Fietst licht en soepel. Ik gebruik de fiets voor woon-werkverkeer (ca 30 kilometer enkele reis, ik laad tijdens het werk de accu weer op), het halen van boodschappen, en fietstochten. Ook op vakantie op flink steile bergwegen was ik er heel blij mee. De actieradius van de opgeladen accu varieert afhankelijk van het weer (temperatuur, tegenwind)

De service van Beixo in Bilthoven

Zwaardere accu