Beixo

Uitstekend

Prettige gesprekken

Beter vindbaarheid op internet

Reactie Beixo:

Dank voor de feedback. Kunt u nog aangeven welke informatie u specifiek mist op de website? Aan zowel de vindbaarheid als de (compleetheid) van de website wordt hard gewerkt.

Limburg

Vriendelijk en zorgzaam

Klant vriendelijk

Opvolgen beurs bezoek zou misschien een verbetering kunnen hebben.

Reactie Beixo:

Dank voor de mooie score. Wat betreft de website: hier zijn we hard mee aan de slag. Wordt steeds vollediger. Als er specifieke verbeterpunten zijn, laat die dan vooral weten.

Liesbeth

Prettige en deskundige voorlichting. Namen genoeg tijd voor je

Deskundig en inovatief

We kwamen van ver en dan is een kopje koffie oid wel lekker

Reactie Beixo:

Wat een enthousiasme. En over de koffie: die had u wel aangeboden moeten krijgen. Mocht u binnenkort nog eens langskomen, bijvoorbeeld voor een servicebeurt, dan krijgt u een extra kopje :-)

Ruiters

Heerlijk fietsen op deze Epacs. we merken wel dat de accu's verschillend leeg worden getrokken. De één ongeveer 50% meer dan de ander onder dezelfde belasting.
Nog een klein puntje is dat de...
Nog een klein puntje is dat de achterrem minder goed aangrijpt.
Verder geweldig fietsen chapeau!

handzaam degelijk netjes geholpen

Beste Ruiters,
Beste Ruiters,
Bedankt voor de mooie review. Daar mogen we trots op zijn. Wat betreft het versschil van de accu's: kunt u deze eens omwisselen van fiets en kijken of het resultaat dan hetzelfde is? En wat betreft de achterrem: kom gerust met de fiets langs, dan stellen we deze voor u af.

Theo Hamaker

Prettige behandeling als klant, men neemt de tijd voor je.

Inruil van onze "oude" vouwfietsen bespreekbaar.
Er wordt je niets opgedrongen.

Zou ik niet zo gauw weten

Reactie Beixo:

Dank, we worden er haast verlegen van. We zijn blij te lezen dat u het waardeert dat we uitgebreid de tijd voor onze klanten nemen. Dit is voor ons groot goed.

Wesley

Ik heb de beixo compact nu twee maanden in gebruik en ben super tevreden.

Ik heb de beixo compact nu twee maanden in gebruik en ben super tevreden.

Toen de fiets werd geleverd kreeg ik wel een maandag ochtend model, maar door de fantastische klantenservice was dit snel opgelost. Oftewel Fantastische klanten service!

En de fiets is zo fijn in gebruik dat deze mijn normale fiets heeft vervangen:)

Klanten service

Extra kwaliteitscontrole fiets voor levering

Hanny

Prima geholpen, mogelijkheid van uitgebreide testrit waren wij blij mee. Fietsen stonden netjes klaar voor ons en ook goed dat we twee types meekregen. Zo konden we onze keuze goed bepalen.

Mogelijkheid van testrit

Jammer dat er bij zo’n prijzige en complete fiets geen doppen onder in de zadelbuis zitten. Deze hebben we inmiddels nabesteld....of was dit de verrassing voor het invullen van deze review?

Beste Hanny,
Dank voor de mooie review. De doppen horen onder de zadelbuis te zitten. Dit is een foutje van onze kant. Als even had gebeld, hadden we de doppen natuurlijk meteen nagestuurd.

Willems

Klantvriendelijk en accuraat

Snel, vriendelijk en netjes.

BEREND VAN DEN bERG

Zeer goed geholpen

ik heb de website niet bekeken, maar alleen met interesse de winkel bezocht

de winkel ziet er wat rommelig uit, dus de verschillende types per groep duidelijker naar voren brengen.

Adriana Versteegh

We hebben geen klachten, wel zeer tevreden met de fiets

kan ik zo even niet bedenken