Beixo

Hans

Erg prettig!

Gewoon, geen gladde praatjes

Else

Heel mooie en fijne fiets in het gebruik. Fietst licht en soepel. Ik gebruik de fiets voor woon-werkverkeer (ca 30 kilometer enkele reis, ik laad tijdens het werk de accu weer op), het halen van... Heel mooie en fijne fiets in het gebruik. Fietst licht en soepel. Ik gebruik de fiets voor woon-werkverkeer (ca 30 kilometer enkele reis, ik laad tijdens het werk de accu weer op), het halen van boodschappen, en fietstochten. Ook op vakantie op flink steile bergwegen was ik er heel blij mee. De actieradius van de opgeladen accu varieert afhankelijk van het weer (temperatuur, tegenwind)

De service van Beixo in Bilthoven

Zwaardere accu

Rolf Stellingwerf

Erg tevreden met de fiets
Stevig frame, makkelijk in te vouwen
Al bijna 1000 km mee gefietst

Luc bastiaens

Zeer aangenaam

vlot een proefrit maken

vertegenwoordiging in België is slecht

Reactie Beixo:

Beste,
Het klopt dat onze vertegenwoordiging in België niet is zoals we die zouden willen. Maar hier gaan we in 2020 aan werken.

Guy Vanderstraeten

Onmiddellijk overtuigd om een elektrische plooifiets met cardanas te bestellen.

We hebben hier twee pyoras aangeschaft, erg mooie fietsen! Heel erg blij mee en ze worden veel gebruikt

Mooie fietsen, uitgebreide informatie

M. Thomas de Weijer

In een woord: uitstekend . Zeer vriendelijk. Absoluut niet opdringerig. Noch op de E-Bike experience I n de jaarbeurs, noch in de zaak in De Bilt. Namen alle tijd voor mij als oudere vrouw die... In een woord: uitstekend . Zeer vriendelijk. Absoluut niet opdringerig. Noch op de E-Bike experience I n de jaarbeurs, noch in de zaak in De Bilt. Namen alle tijd voor mij als oudere vrouw die moest leren de fiets op te vouwen om in de kofferbak gte kunnen doen.

Klantvriendelijkheid en klantherkenning (de tijd tussen de proefrit en de aanschaf van drie maanden). Vakmanschap en duidelijk trots op het product dat zij verkopen. Meer

Mischien iets meer reclame maken voor deze fiets.

Dieter V D

Eenvoudig bestellen via de website en vlotte afhandeling van de levering.
Geen spammailing om vanalles en nog wat aan te schaffen, af en toe een informatief mailtje.

Eenvoudige website waarop alle onderdelen te bestellen zijn van de complete fietsen.
Wanneer je een klein onderdeel nodig hebt kan je er altijd bestellen.

Iets competitievere prijs zouden de fietsen aantrekkelijker maken.

Frank de jong

Ik woon in Frankrijk en heb via Beixo in Nederland een vouwfiets met assistentie gekocht. Reden; ik was niet tevreden over de informatie die ik ontvang van een franse wederverkoper. De fiets werd op... Ik woon in Frankrijk en heb via Beixo in Nederland een vouwfiets met assistentie gekocht. Reden; ik was niet tevreden over de informatie die ik ontvang van een franse wederverkoper. De fiets werd op tijd geleverd en zonder dure extra transportkosten. Wat een goede service.

Uitgebreide informatie, goede helpdesk.

Gilbert Gerrits

Zeer vriendelijk onthaal. Aangenaam dat we onmiddellijk een ritje op de parking mochten maken. Uitleg was klaar en duidelijk. We hebben er met onze zus en schoonbroer samen drie fietsen gekocht

Vooral het onthaal en de professionaliteit van Mr. Hans Westland.
Erg geruststellend wat de levering van de fietsen naar België betrof.

Meer verkooppunten in België.
We kregen een mooie drinkbus maar er bevindt zich geen houder op de fiets.