Beixo

Bevalt de aangeschafte fiets?

Jan van Manen

Mijn vrouw en ik hebben sinds juli 2021 allebei een Beixo compact electra vouwfiets gekocht in de Bilt. We hebben een tourstuur en zadel met verende zadelpen erbij aangeschaft. Aan te raden! De... Mijn vrouw en ik hebben sinds juli 2021 allebei een Beixo compact electra vouwfiets gekocht in de Bilt. We hebben een tourstuur en zadel met verende zadelpen erbij aangeschaft. Aan te raden! De fietsen zijn keurig (op tijd!) thuis afgeleverd en we zijn direct op vakantie gegaan. We hebben heel veel lange afstanden gefietst en de fietsen zijn ons heel erg goed bevallen. We zijn met één fiets nog even teruggewenst in de Bilt vanwege wat speling en dat is keurig verholpen. Jan van Manen, Haarlem 08-10-2021

Het is alsof je op een gewone fiets zit

Welk model beixo heeft u aangeschaft?

Compact electra met tourstuur, comfort zadel en sterkere accu

Leo Zeelenberg

Prima ervaringen in De Bilt. Hartelijke ontvangst, goede adviezen.
Goed uitgezette proefrit.

Goede vouwfiets

Zou ik niet weten.

Hans Jannink

Correct

duidelijke voorlichting

Het geleverde zadel voldeed niet, maar dat is iets heel persoonlijks. Uiteindelijk bleek een zadel van de Action een uitstekend alternatief. inmiddels al vele honderden kilometers afgelegd. Het is... Het geleverde zadel voldeed niet, maar dat is iets heel persoonlijks. Uiteindelijk bleek een zadel van de Action een uitstekend alternatief. inmiddels al vele honderden kilometers afgelegd. Het is een fantastische fiets. Vorige week riep een jogger: "dat is een heel goede fiets". Dat weet ik, zei ik.

F.VAN wIJK

Zeer goed

Geduld om alles uit te leggen.

N.V,T.

M. van Leeuwen

Duidelije verwijzing naar voor wie de fiets vooral geschikt is.

Weet ik niet

A. Roestenburg

Vriendelijk en enthousiast en deskundig

Duidelijkheid

T.

Prima geholpen. Fijn om een proefrit te maken en lang genoeg om een goed oordeel te krijgen van de fiets.

Zeer prettig geholpen.

De persoonlijke benadering van de mensen was TOP.

margrietha swierenga

Alleen maar goed, ondanks toch wel problemen met mijn fiets, de pyora. ik had de laatste van de band, denk ik...maar alle problemen werden netjes behandeld. de fiets is uiteindelijk teruggegaan, was... Alleen maar goed, ondanks toch wel problemen met mijn fiets, de pyora. ik had de laatste van de band, denk ik...maar alle problemen werden netjes behandeld. de fiets is uiteindelijk teruggegaan, was niet meer te redden :-) maar goede deal gehad van beixo mbt een andere fiets, prima geregeld!!

goede service!!!!!

geen op dit moment....

Jan Willem

Fantastische service.

Zeer goede producten.

Geen!

Elmy Liefferink

Prettig en deskundig geholpen

vertrouwen. je mag een flink proefrondje rijden. aardige mensen in De Bilt. voor mij bovendien om de hoek.